Tytuł: Adventure Zone - Przygodówki od A do Z :: Adventure Zone 65

Dodane przez drozda dnia 03.05.2006 01:31
#17

Elum napisał/a:
Heh, wszyscy tu jak widzę analizują przede wszystkim oprawę graficzną i technikalia (..)

... ponieważ to zmieniło się w stopniu największym od ostatniej odsłony AZ Wink2.

Elum napisał/a:
(..) a ja dla odmiany właśnie zacząłem numer jubileuszowy czytać. I utknąłem na drugim akapicie.

qbrex we wstępniaku napisał był:
A teraz... teraz niemal każda przygodówka jest w
pełnym 3D (na przykład Fahrenheit lub Dreamfall).

Hmmm... czy tylko mi coś w tym zdaniu nie pasuje? I to bardzo?

Polecam czytać dalej, wstępniak podpisany jest przez qbrexa, więc nie koniecznie jest to również zdanie każdego z redaktorów.

Nawiasem mówiąc domyślam się, że chodziło tutaj o definicję gry przygodowej (odpuśćmy sobie w tym temacie dyskusję czy F. jest przygodówką, ok?) która osiągnęła (osiągnie, osiąga?) znaczący sukces komercyjny. Z tego co mi się wydaje większość pięknie zapowiadających się gier przygodowych 2D, mimo cudownej oprawy i (przypuszczalnie) fabuły nie pojawia się z powodu braku funduszy i wydawców... Przykry fakt (choć są wyjątki). Ale to było w nawiasie. Jak pisałem (i łatwo wywnioskować to po nowinkach ze strony) moje zdanie na ten temat jest odrobinę odmienne.