Zobacz temat

Kto tu jest? 1 Gości
 Drukuj temat
Wycięte z "Nowinki"
drozda
Hardcore napisał:
Qler.pl napisał:
Ja dodam, ze Broken Sword 3 PL dostepny jest w empiku za niecale 20 zloty (2cd + 1cd polonizacja). Taka okazja!

Sorki ale za taką cenę to można kupić już od połowy roku na Allegro. Codziennie siedze na Allegro i wiem w jakiej cenie jest.
Aha na wirtus.pl chyba też od pewnego czasu jest za 19zł.

drozda napisał:
Hardcore napisał:
Sorki ale za taką cenę to można
kupić już od połowy roku na Allegro. Codziennie siedze na Allegro i wiem w jakiej cenie jest.

Ale warto na stronie wspomnieć, bo jednak taka cena. No i w Empiku nie trzeba płacić wysyłki, więc jest trochę taniej Wink2

Hardcore napisał:
drozda masz racje tylko najpierw trzeba mieć Empik w swoim mieście :)

drozda napisał:
Hardcore napisał:
drozda masz racje tylko najpierw trzeba mieć Empik w swoim mieście :)

Ja mam do swojego 30km, a że równocześnie studiuję w tym mieście to jakoś łączę obie sprawy :)

A co do nowinek, to nikt nic ciekawego więcej nie wyszperał w necie? Wasza ksywka może być na stronie głównej Grin

Qler.pl napisał:
Hardcore napisał:
Qler.pl napisał:
Ja dodam, ze Broken Sword 3 PL dostepny jest w empiku za niecale 20 zloty (2cd + 1cd polonizacja). Taka okazja!

Sorki ale za taką cenę to można kupić już od połowy roku na Allegro. Codziennie siedze na Allegro i wiem w jakiej cenie jest.

Ok, ale to jest gra w pudelku - nieuzywana. No, ale jesli codziennie siedzisz na allegro...

Hardcore napisał:
---------- 09:00 19.12.2005 ----------

Qler.pl napisał:
Hardcore napisał:
Qler.pl napisał:

Ok, ale to jest gra w pudelku - nieuzywana. No, ale jesli codziennie siedzisz na allegro...

Na wirtusie też jest w pudełku nieużywana bo Wirtus.pl to sklep nie giełda internetowa.

---------- 09:09 ----------

Dobra trochę niskich cen dla fanów przygodówek:

1) Oczywiście na Wirtus.pl jest do kupienia Uru: Ages Beyond Myst w wersji PL za niecałe 25zl.