Tak wyglądały projekty lokacji anulowanej przygodówki KRUK
Dodane przez Przemo dnia 30.07.2016 20:08
Zaglądając w najbardziej zakurzone internetowe zakamarki można odkryć wiele ciekawych informacji, np. na temat niezrealizowanych polskich przygodówek. O projekcie KRUK (Black Raven) pisaliśmy w naszym zwięzłym artykule „Historia polskich gier przygodowych”. Tworzeniem gry zajęła się firma Mirage Interactive, ale ostatecznie do publicznej wiadomości przedostała jedynie krótka notka w czasopiśmie Reset okraszona jednym zrzutem ekranu.

Kilkunastoma tłami malowanymi techniką olejną w latach 1996-1997 podzieliła się niejaka Jowita Kamińska, która wówczas należała do zespołu deweloperskiego pracującego nad Krukiem. Po screenach można wywnioskować, że produkcja poruszała tematy okultystyczna i była przeznaczona dla dorosłego gracza. Obrazki do obejrzenia w rozwianiu.

Treść rozszerzona
Zaglądając w najbardziej zakurzone internetowe zakamarki można odkryć wiele ciekawych informacji, np. na temat niezrealizowanych polskich przygodówek. O projekcie KRUK (Black Raven) pisaliśmy w naszym zwięzłym artykule „Historia polskich gier przygodowych”. Tworzeniem gry zajęła się firma Mirage Interactive, ale ostatecznie do publicznej wiadomości przedostała jedynie krótka notka w czasopiśmie Reset okraszona jednym zrzutem ekranu.

Kilkunastoma tłami malowanymi techniką olejną w latach 1996-1997 podzieliła się niejaka Jowita Kamińska, która wówczas należała do zespołu deweloperskiego pracującego nad Krukiem. Po screenach można wywnioskować, że produkcja poruszała tematy okultystyczna i była przeznaczona dla dorosłego gracza.