Agustin Cordes udziela odpowiedzi w sprawie przygodówki Asylum
Dodane przez Przemo dnia 17.04.2012 16:04
Każdy z Was, który na bieżąco śledzi nowości ze świata gier przygodowych zapewne pamięta zapowiedziany dosyć dawno horror od twórców udanego Scratches o nazwie Asylum. Kiedy wydawało się, że gra niedługo trafi do sprzedaży, nagle słuch o niej zaginął, co mogło sugerować zawieszenie prac. Studio Senscape oraz jego głównodowodzący Agustin Cordes jednak rozwiewa wszelkie wątpliwości i odpowiada na najczęściej zadawane pytania fanów w specjalnym FAQ na forum firmy.

Najistotniejszym pytaniem jest oczywiście długi czas powstawania Asylum, ale odpowiedź nie jest w żaden sposób zaskakująca. Oczywiście chodzi o zbyt niskie nakłady finansowe, jakim dysponuje producent, oraz mały zespół deweloperski. Ponad to, firma dba o to, aby ich produkt stał na jak najwyższym poziomie, więc zwraca szczególną uwagę na budowę lokacji oraz złożoność linii fabularnej. Te pierwsze ma zapewnić autorski silnik graficzny o nazwie Dagon. Przygodówka powinna zostać wydana w 2013 roku.

Cordes nie chce zdradzić żadnych szczegółów dotyczących fabuły. Wiadomo jedynie tyle, że gracz będzie miał okazję odwiedzić szpital psychiatryczny w Hanwell, gdzie dozna makabrycznych doświadczeń. Asylum jest określana przez autora mianem klasycznej przygodówki point and click wypełnionej wieloma dynamicznymi efektami wizualnymi. Tytuł pojawi się w pierwszej kolejności na PC oraz Mac, a później na niektóre dystrybucje Linuksa. Ukończenie produkcji zajmie nam ponad 15 godzin, a do tego twórcy planują wypuszczenie kilku DLC, niekoniecznie związanych z głównym wątkiem fabularnym.

Treść rozszerzona