Tytuł: Adventure Zone - Przygodówki od A do Z :: Gobliiins (seria)

Dodane przez Evillady dnia 11.07.2010 00:31
#7

Kolejny raz mogę się tylko podpisać pod tym, co mówisz. Chociaż wiesz, co mi przyszło do głowy ostatnio? Że jeśli jest coś, co mogłoby wskrzesić ten gatunek i tchnąć w niego nowego ducha to... technika 3D, ta w której wykorzystuje się okulary i projekty takie, jak Natal. Ja wiem, pomarzyć dobra rzecz, a jednak... Wyobrażasz sobie tak zrealizowaną grę przygodową? To byłoby prawie jak Second Life tylko poniekąd jeszcze realniejsze... Może dane nam będzie dożyć. Pytanie, czy większości taka rozgrywka przypadłaby do gustu, czy wręcz przeciwnie? Ja mogę mówić tylko za siebie i zdecydowanie należałabym do zwolenników. Oczywiście możemy pociągnąć temat dalej i prowadzić dywagacje na temat tego, że będzie to zależało od funkcjonalności, realizacji, dostępności, kosztów, etc., etc., etc., ale nie o to mi chodzi. Zmierzam do tego, że gdyby ktoś mnie zapytał w czym tkwi szansa tego gatunku, to powiedziałabym, że właśnie w tych nowoczesnych rozwiązaniach. To, co kiedyś przygodówki niemal dobiło, ma teraz szansę je wskrzesić.