Leisure Suit Larry 6 - solucja
Dodane przez Adventure-Zone dnia 17.04.2006 13:07

Poniższe rozwiązanie nie wyczerpuje wszystkich możliwości (patrz koniec tekstu). Stanowi jedynie opis czynności, które trzeba wykonać , aby ukończyć grę . W nawiasach podano liczbę punktów, jaką otrzymujesz za wykonanie danej czynności. Grę jako Larry rozpoczynasz, stojąc w recepcji hotelu. Podejdź do stojącej za kontuarem kobiety i porozmawiaj z nią . Jest to Gosia Bujalska. Dostaniesz od niej klucz do twojego pokoju (3) oraz dowiesz się o popsutej maszynie do tłuszczu, za naprawę której Gosia byłaby bardzo „wdzięczna” (2). Ze stojącego obok kosza możesz wyciągnąć dodatkowy klucz (2). Idź w prawą stronę holu. Wejdź w pierwsze drzwi. Po środku pokoju znajduje się naczynie z lodem. W lodzie znajduje się pomarańcza (8). Zabierz ją i przejdź przez drugie drzwi do kuchni. W śmieciach znajdziesz słoik smalcu (6). Wróć do holu i przejdź w prawą stronę do schodów. Zejdź nimi na dół . Znajdziesz się w barze. Na ladzie stoi pudełko z zapałkami – zabierz jedną z nich (4). Jeżeli na estradzie nie ma śpiewającej dziewczyny, to wyjdź z baru i po chwili wróć tam z powrotem. Kiedy pojawi się śpiewająca dziewczyna, podejdź do leżącego na ziemi kabla od mikrofonu i odłącz go (10). Dziewczyna przestanie śpiewać i usiądzie na krawędzi sceny. Podejdź do niej i porozmawiaj. Dowiesz się , że ma na imię Barbara i chętnie napiłaby się piwa (2). Wyjdź z baru i przejdź na basen (wejście tuż obok schodów). Podejdź do pływającego w basenie baru. Obejrzyj go i zabierz leżące na nim etui (7). Otwórz etui (4) (musisz to zrobić kilka razy) i wyjmij okulary przeciwsłoneczne (4) oraz szmatkę do ich czyszczenia (8). Przejdź w prawo – znajdziesz się na plaży – pokop w piasku, małe, ciemniejsze miejsce tuż przy dolnej krawędzi ekranu, a znajdziesz star ą lamp ę na tran (14) – niestety, na razie pustą . Wróć na basen. Pomiędzy skocznią a zielonym drzwiami leż y coś brązowego – weź to (3) – okaże się , że jest nadmuchiwany bóbr. Wejdź przez zielone drzwi. Znajdziesz się w sali aerobiku. Zajmij wolne miejsce i zacznij ćwiczyć . Oglądając popisy Larry'ego instruktorka, zakończy ćwiczenia (13). Podejdź do niej i porozmawiaj z nią . Na imię ma Karolina. Po krótkiej rozmowie spróbuj jej zabrać identyfikator (wisi pomiędzy jej piersiami). Musisz kilkakrotnie na nim kliknąć – aż do skutku. Karolina da ci wreszcie swój identyfikator (15) i umówi się z tobą na podwójną randkę w szwedzkiej saunie. Przejdź przez kolejne drzwi (na dole ekranu) na salę ćwiczeń . Porozmawiaj z siedzącą tu rudą dziewczyną – to Krystyna. Dowiesz się o jej nieco odmiennych upodobaniach związanych z kajdankami (2) – będziesz je musiał znaleźć . Przejdź dalej – przez drzwi po lewej stronie ekranu – znajdziesz się w sali z k ą pielą błotną . Z sali tej możesz przejść do różnych lokacji. Zaczynając od drzwi po lewej stronie prowadzących pod prysznice dla kobiet (no, tu akurat nie możesz wejść ) i kolejno – pod prysznice dla facetów, do szwedzkiej sauny i do sali z elektrowstrząsami. Możesz także przejść na salę ćwiczeń . Porozmawiaj z leżącą w błocie dziewczyną – Szer. Dowiesz się , że zrobi wszystko za 6 baterii R14 (2). Podejdź do doniczek stojących na stopniach, pod kamerą i zdejmij je (5). Wyjdź przez drzwi prowadzące pod prysznice. Przejdź przez prysznice i męską przebieralnię . Znajdziesz się w lobby o środka. Możesz stąd przejść od lewej: do apartamentu leczniczego, do męskiej przebieralni, do damskiej przebieralni (niestety, drzwi są zamknięte) oraz do sali z maszyną do odsysania tłuszczu. Na dole ekranu znajduje się przejście do holu. Podejdź do stojącego za kontuarem faceta – Leona (kochającego inaczej) i porozmawiaj z nim. Zarejestruj się (notatnik leżący na kontuarze) i weź ręcznik (3), zabierz także leżącą obok broszurkę (2). Możesz teraz wykąpać się w błotku. Przejdź do przebieralni i podejdź do szafki znajdującej się na samym końcu, na dole. Otwórz j ą (4), zdejmij ubranie i załóż ręcznik (6). Przejdź przez prysznice do sali z kąpielą błotną . Wskocz do błotka (1). Po krótkiej chwili wyjdź z błota i weź prysznic (3). Przebierz się z powrotem w garnitur i wyjdź z przebieralni. Przejdź do pokoju (apartamentu leczniczego) po lewej stronie i porozmawiaj z przebywającą tu kobieta – Różą . Zorientujesz się , że Róża chce dostać prawdziwe kwiaty. Wyjdź z pokoju i przejdź do holu (w dół ). Idź w lewo i zejdź po schodach – znajdziesz się w salonie piękności. Podnieś z ziemi leżący przewód (6) i popatrz na dziewczynę robiącą sobie makijaż przy stanowisku po prawej stronie (2). Porozmawiaj z nią . Dowiesz się , że ma na imię Jowita i marzy o pięknej sukni, w której mogłaby pójść na bal (4). Wróć do holu i przejdź do recepcji. Wejdź po schodach na gór ę . Otrzymanym kluczem otwórz drzwi (5) do swojego pokoju i wejdź do środka. Wejdź do łazienki (górne drzwi) i odkręć wodę w kranie. Zobaczysz, jak płynie z niego podejrzana brunatna ciecz. Zakręć kran i wyjdź z łazienki. Podejdź do stolika i zabierz ze stojącego na nim wazonu świeże kwiaty (4) oraz obejrzyj wszystkie trzy leżące tutaj karty (2 punkty za każdą ). Oglądając je dowiesz się o wszystkich numerach, jakie obowiązują w o środku oraz o atrakcjach, z których można tu skorzystać . Podejdź do telefonu i wybierz numer 75 (9), sprzątanie – Larry spyta się o usług ę ‘a kuku ty zbuku’ – dowiesz się , ż e otrzymasz niespodziankę , którą znajdziesz na poduszce. Dzwoni ą c ponownie pod ten numer, Larry zgłosi brak różnego rodzaju przyborów toaletowych – zostanie poinformowany, że sprzątaczka jest już w drodze. Następnie zadzwoń do administracji (8), numer 76 – Larry zgłosi usterkę w łazience, dowiesz się , ż e hydraulik został już powiadomiony. Wyjdź z pokoju. Zobaczysz stojący wózek. Obejrzyj go z obu stron i zabierz mydło (2), krem do rąk (2), szmatkę (4), papier toaletowy (2), podkładkę na klozet (2) i nić dentystyczną (4). Idź teraz do Róży i daj jej zabrane z pokoju kwiaty (5). Po „odbytej kuracji” otrzymasz od Róży orchideę (15). Wróć do swojego pokoju. Zauważ , że na poduszce leży prezent od obsługi ośrodka – jest to prezerwatywa – zabierz ją (4). W łazience powinien pracować hydraulik. Wejdź tam i zabierz mu klucz francuski (8) oraz pilnik (8). Wyjdź z pokoju i zejdź na dół do holu. Znajdź faceta jeżdżącego na wózku – Zenka i poczekaj aż będzie jechał w prawo. Pogadaj z nim (2). Zenek zabierze cię na wózek. Kiedy dojedziecie do końca, Zenek wysiądzie i będzie chciał obrócić wózek. Po chwili zacznie przeszukiwać kieszenie – daj mu zapałkę (4). Kiedy pójdzie zapalić cygaro, działaj szybko – podnieś tylną klapę wózka (6) i użyj klucza francuskiego (15), aby odłączyć zasilanie wózka. Kiedy wróci Zenek, wózek nie będzie chciał ruszyć . Zenek podejdzie do tyłu wózka, próbując go naprawić – zaproponuj mu pomoc (5). Zenek poda ci latarkę (2). Po naprawieniu wózka wyjmij z latarki baterie (20) i oddaj j ą Zenkowi. Wyjęte z latarki baterie zanieś Szer (15). Ta zaprosi cię do sali z elektrowstrząsami (drzwi tuż przy prawej krawędzi) – niestety, drzwi te są zabezpieczone zamkiem szyfrowym. Zdejmij izolację z kabla zabranego w salonie piękności (12) i podłącz jedną końcówkę do kontaktu (7) obok drzwi, a drugą do zamka szyfrowego. Nastąpi krótkie spięcie i drzwi otworzą się (12). Szer poprosi cię , żebyś na nią poczekał , gdy będzie brała prysznic. Po krótkiej chwili Szer wejdzie do sali (10) i pod łączy ci ę do maszyny. W czasie „szokowej kuracji” zauważysz, jak otwiera się inne stojące tu urządzenie i ucieka z niego kobieta, upuszczając perłę . Rano przebudzisz się w swoim pokoju. W wyniku elektrowstrząsów stopił się złoty łańcuch Larry'ego tworząc posążek o dziwnym kształcie (znajduje się teraz w twoim inwentarzu). Wróć do sali z elektrowstrząsami i zabierz perłę (15). W sali z kąpielą błotną użyj klucza francuskiego na kamerze, kierując ją na damski prysznic (12). Odwróci to uwagę strażnika. Przejdź do budki strażnika – stojącej przed budynkiem (możesz tam dojść na przykład przechodzą c przez salę ćwiczeń , salę aerobiku, z basenu w lewo i po schodach w dół ) – zajrzyj do niej i zabierz strażnikowi kajdanki (15), który w tej chwili pochłonięty jest oglądaniem akcji, jaka się rozgrywa pod damskimi prysznicami. Kajdanki zanieś Krystynie (15). Krystyna każe ci, przyjść do swojego pokoju. Niestety, nie powie ci, który to jest – będziesz musiał znaleźć , pukając do wszystkich drzwi (1 – za pierwsze drzwi). Zanim zaczniesz szukać Krystyny, zabierz ze stojącej obok maszyny gumowy pas (8). Kiedy wreszcie trafisz do Krystyny (10) (jeżeli chcesz przyspieszyć akcję , to zacznij od drzwi z lewej strony holu, warto jednak zapukać do wszystkich i wysłuchać naprawdę niezłych tekstów dobiegających zza drzwi), ta zaprosi cię do swojego pokoju i zaproponuje drinka. Po opróżnieniu kieliszka (20) czeka cię kolejna niespodzianka. Po przebudzeniu się w swoim pokoju znajdziesz w inwentarzu pamiątkę z tego zdarzenia – obrożę – wyjmij z niej diament (10). Możesz się teraz zająć maszyną do odsysania tłuszczu – idź do pokoju, w którym ona stoi. Korzystając z klucza francuskiego, odkręć śruby (5) przytrzymujące pokrywę czerwonego zbiornika (stoi mniej więcej po środku pomieszczenia) i otwórz go. Wyjmij z niego zabrudzony filtr (4). Zamknij urządzenie i zabierz filtr do kuchni, gdzie możesz go umyć w zlewie. W kuchni – na górze ekranu, po prawej stronie znajdziesz windę kuchenną – naciśnij znajdujące się obok przyciski (9). Larry załaduje się do windy. Wciśnij czerwony przycisk. Wjedziesz windą do apartamentu. Porozmawiaj z siedzącą na tarasie dziewczyną (4). Dowiesz się , że ma na imię Aldona i w ł a ś nie zastanawia się nad sensem swojego życia. Jej aktualnym życzeniem jest znaleźć idealnego mężczyznę . Jako Larry będziesz musiał przynosić jej różne przedmioty, a ż wreszcie Aldona zrozumie, że to właśnie ty jesteś tym właściwym. Przy każdym przedmiocie, który Aldona od ciebie weźmie, wygłosi całkowicie zakręconą przemowę – czytaj, bo warto, można się nieźle pośmiać . Na początek daj jej perłę (20), orchideę (20), diament (20) i złoty posążek (20). Zjedź na dół . W kuchni nadmuchaj bobra (14). Możesz to zrobić przytykając go do wentyla jednego z kół stojącego tu samochodu. Umyj w zlewie brudny filtr (10), o ile nie zrobiłeś tego wcześniej. Wróć teraz do sali z maszyn ą do odsysania tłuszczu i włóż czysty filtr do urządzenia (4), zamknij je i przykręć śrubę pokrywy przy pomocy klucza francuskiego (572). Załóż gumowy pas (7), zabrany z sali ćwiczeń , na ż ó ł ty przewód z widoczną dziur ą (główny przewód próżniowy), którym tłuszcz jest odprowadzany do zbiorników. Następnie użyj smalcu (6) na tłoku (po lewej stronie ekranu). Włącz maszynę (czerwone urządzenie po prawej stronie ekranu z napisem ‘Suck off’), poczekaj aż pojawi się komunikat, że maszyna działa doskonale (10) i idź do recepcji powiedzieć Gosi (5), że zreperowałeś maszynę (przed wyjściem wyłącz urządzenie). Gosia powie ci, żebyś poszedł z nią (zobaczysz teraz dolną partię jej ciała!) i pomógł skorzysta ć z maszyny. Podłącz Gosię do maszyny (2) i uruchom sprzęt. Po krótkiej chwili Gosia poprosi cię o pomarańczę . Żaden problem – daj jej tą , którą znalazłeś w lodzie (6). Kiedy Gosia zje pomarańczę , porozmawiaj z nią . Tym razem poprosi cię o chłodną , wilgotną szmatkę . Idź do swojego pokoju, wejdź do łazienki, odkręć kran i zmocz szmatkę (6), którą zabrał e ś z wózka z przyborami toaletowymi. Wróć do Gosi i podaj jej wilgotną szmatkę (6). Kolejnym życzeniem Gosi będzie woda mineralna. Przejdź do holu i id ź w prawo, a ż zobaczysz leżącą przed jednym z pokojów tacę (lokacja za wejściem na basen). Zabierz z niej butelkę z wodą (6) i zanieś j ą Gosi. Po wypiciu wody Gosia wreszcie skończy odchudzanie. Niestety, teraz, gdy uzyskała tak fantastyczną figurę , nie będzie się chciała umówić z Larry'm. No cóż życie bywa naprawdę ciężkie. Przed wyjściem z tego pokoju napełnij starą lampę (15), podstawiając j ą pod kran znajdujący się w okolicy dolnej części ekranu. Idź teraz na basen. Połącz ze sobą ściereczkę i nić dentystyczną – otrzymasz kąpielówki (20). Przejdź w krzaki po środku ekranu i przebierz się (12). Wejdź do basenu i użyj nadmuchanego bobra. Podpłyń do baru i pogadaj z faciem – dowiesz się , jak zamawia ć drinki. Klepnij w wodę ogonem bobra. Pojawi się barmanka (10). Zamów drinki dla siebie i pływającej obok kobiety. Barmanka poprosi cię o pieniądze – podaj jej klucz, który znalazłeś w koszu w recepcji (zamówisz drinki na czyjś rachunek). Porozmawiaj (2) z pływającą obok kobietą (Marylką). Dowiesz się , że cierpi na U.O.B (uzależnienie od bungee) i bardzo chciałaby zdobyć klucz do skoczni (regulamin obowiązujący w ośrodku ogranicza liczbę skoków do 10). Inna ciekawa informacja to ta, że Marylka podnieca się , stojąc na górze i szykując do skoku... Klucz ten możesz dostać u ratownika – wyjdź z basenu i idź z nim porozmawiać . Kiedy dostaniesz klucz (6), otwórz nim wejście na skocznię i wejdź na górę . Po dotarciu na platformę użyj klucza do skoczni z mydłem (10). Do tak otrzymanego odcisku przyłóż klucz znaleziony w koszu. Okaże się , że oba klucze są bardzo podobne, wystarczy tylko trochę podpiłować . Użyj pilnika na kluczu znalezionym w koszu – otrzymasz dokładną replik ę klucza do skoczni (20). Zejdź , a raczej zeskocz na dół (niestety, innej drogi nie ma). Oddaj oryginalny klucz ratownikowi. Wejdź ponownie do basenu i podpłyń do Marylki. Daj jej duplikat klucza do wieży skoków (15). Ucieszona Marylka umówi się z tobą na wieczorne skoki. Kiedy znajdziecie się na górze, porozmawiaj z nią i zacznij ją dotykać . Po krótkiej chwili podniecona Marylka poprosi Larrego, aby się rozebrał . Marylka za łoży uprząż – ponownie jej dotknij. Wtedy Marylka wyszepcze Larry'emu na ucho słowa mądrości (20). Niestety, oszołomiony Larry jak zwykle popisze się swoją niezdarnością ... Po przebudzeniu się zauważ , że w twoim inwentarzu pojawił się nowy przedmiot – słowa mądrości, jakie wypowiedziała Marylka. Wstań i wyjdź z pokoju. Zejdź po schodach na dół i idź holem w prawą stronę , aż dojdziesz do zamkniętej furtki. Użyj identyfikatora, który zabrałeś Karolinie (12). Wejdź do namiotu i zabierz ze stojącej w namiocie beczki sześciopak piwa (6). Musisz go zanieść Barbarze. Id ź do baru. Ponownie rozłącz mikrofon, kiedy Barbara usiądzie na krawędzi sceny podejdź do niej i podaj jej piwo (6). Niestety, okaż e się , że to za mało. Musisz iść po kolejny sześciopak (6). Wróć z nim i ponownie daj go Barbarze (8) (wcześniej znowu musisz rozłączy ć mikrofon). Tym razem podchmielona Barbara umówi się z tobą na randkę w saunie. Wejdź teraz na scen ę i zza kulis zabierz czerwoną sukni ę Barbary (13). Z lady baru weź kolejną zapałkę . Id ź do salonu piękno ś ci i daj sukienkę Jowicie (15). Ta umówi się z tobą na wieczorną schadzkę na plaży. Po chwili akcja przeniesie się w bardziej romantyczne miejsce. Teraz na przemian rozmawiaj z Jowitą i dotykaj jej. Po dłuższym pocałunku Jowita powie, że wie czego pragną faceci – daj jej wtedy prezerwatywę (13). No cóż i tym razem Larry'ego czeka „niespodzianka” – okaże się , ską Jowita tak dobrze zna potrzeby facetów. Ranek Larry spędzi na przemywaniu jamy ustnej... Kiedy skończy, wyjdź z pokoju i idź na plażę , gdzie odbyła się tak „romantyczna schadzka”. Zabierz stojącego tu szampana (6), o którym zapomniała Jowita. Idź teraz do przebieralni – załóż ręcznik i przejdź do szwedzkiej sauny (wejście przez salę z kąpielą błotną – środkowe drzwi). Czeka tam już Barbara (10). Po chwili do sauny wejdzie Karolina. Porozmawiaj z dziewczynami. Po chwili Barbara zdejmie bransoletkę . Rozmawiaj dalej. W końcu Larry zaproponuje, że zrobi trochę pary. Niestety, po raz kolejny dadzą o sobie znać „umiejętności” Larry'ego, który oczywiście straci kolejną „okazję ”. Kiedy opadnie para, zabierz bransoletkę (12) i idź pod prysznic (3). Po umyciu się idź do przebieralni i załóż garnitur. Przejdź pod swój pokój i użyj wiaderka z szampanem na stojącej tutaj maszynie do robienia lodu (12). Idź teraz do kuchni i wjedź windą do Aldony. Przed wejściem na taras musisz zapalić starą lampę . Podpal zapałkę w palenisku (12) (środek lokacji – niebieski płomień ) i zapal nią lampę (8). Podejdź do Aldony i kolejno podaj jej: zapaloną lampę (20), bransoletkę (20), słowa mądrości (20) i schłodzonego szampana (20). Poznasz tajemnicę Aldony i... tak wreszcie Larry zazna rozkoszy. I to już koniec... Pozostało jedynie obejrzeć końcową animację ... (i listę płac). W trakcie gry spróbuj wykonać inne czynności, dzięki którym możesz zdobyć dodatkowe punkty – na przykład dzwoniąc ze swojego pokoju pod inne numery podane na jednej z kart oraz inne czynności, niekoniecznie punktowane – na przykład położyć na kibelku podkładkę , usiąść i... (pamiętaj przed wstaniem o użyciu papieru, inaczej za Larry'm będzie się ciągnął niemiły zapaszek) lub posadzić Larry'ego na kibelku, dać mu broszurę do oglądania i posmarować ręce kremem... Spróbuj także zabrać strażnikowi coś innego niż kajdanki... Możliwości jest jeszcze wiele.



Autor: www.playit.pl



AZ22