A Case of the Crabs! - solucja
Dodane przez drozda dnia 17.04.2006 11:55

Nick Bounty's Office


Na początek zabierz kraba z podłogi (get na kraba). Z biurka bierzemy kartę biblioteczną, z półki na książki chwytamy tę o fabrykowaniu odcisków palców (na samym środku) oraz zabieramy nóż z ciała Artura, przy czym przyglądamy się (look) jego dłoni. Teraz przyglądamy się leżącemu na podłodze pudle, dzięki czemu zyskujemy pierwszy ślad. Wychodzimy z biura Nicka i na mapie miasta wskazujemy doki.



Shiny Barnacle Shipping Docks


Na początek wszystko oglądamy i ze skrzyni po prawej zabieramy gąbkę morską. Teraz staramy się porozmawiać z Billem, ale niestety nie zwraca on na nas najmniejszej uwagi. Trzeba go jakoś wyrwać z transu :) Używamy na wiadrze kraba i odbywamy z Billym rozmowę. Po tym otwieramy nożem skrzynię po lewej (use na nóż a następnie na skrzynię). Przyglądamy się zawartości i zabieramy ze środka fałszywego kraba. Teraz udajemy się do restauracji w poszukiwaniu następnych poszlak. Najpierw udajemy się do...



Blue Crab Cafe


Na początek oglądamy plakat po prawej i za pomocą noża wycinamy z niego twarz mężczyzny. Teraz idziemy w lewo do drzwi. Niestety zamek na karty nie toleruje naszej. Trzeba będzie ją trochę podretuszować. Wracamy do biura.



Nick Bounty's Office


Za pomocą noża skracamy pięćsetkrokowy poradnik (książka z regału) do 5 niezbędnych kroków. Teraz czytamy pierwszy krok. Oglądamy ręce Artura - tak ma ręce ;). Krok drugi, trzeba zdobyć poduszkę do stempli. W tym celu udajemy się do doków.



Shiny Barnacle Shipping Docks


Za pomocą kraba straszymy leżącą na skrzyni ośmiornicę i za pomocą morskiej gąbki zbieramy atrament z desek. Oglądamy to, co otrzymaliśmy - tak jest to na pewno poduszka do stempli. Czytamy następny krok z kartki. Wracamy do biura.



Nick Bounty's Office


Używamy poduszki na dłoni Artura. Teraz używamy na dłoni karty identyfikacyjnej oraz doklejamy do niej (tzn. karty) zdjęcie (nie trzeba kleju, pewnie trzyma się na ślinę ;) Z gotową kartą udajemy się do...



Blue Crab Cafe


Teraz za pomocą sfałszowanej karty dostajemy się do restauracji. W środku rozmawiamy z kelnerką, a następnie idziemy w prawo do kuchni. W kuchni zabieramy ser i rozmawiamy z kucharzem. Oglądamy również gramofon. Następnie wychodzimy przez drzwi po prawej i czy tego chcemy czy nie idziemy na spotkanie z bossem...



The Boss


Po rozmowie bierzemy rozciętą puszkę z śmietnika i idziemy na zaplecze Blue Crab Cafe.



Blue Crab Cafe (alejka na zapleczu)


Przesuwamy (move) pustą skrzynkę po lewej i zabieramy z pod niej wizytówkę. Następnie za pomocą kraba wyłączamy prąd w kuchni (use krab na skrzynkę z bezpiecznikami po prawej u góry). Teraz zabieramy zwisające ze skrzynki kable i idziemy do kuchni. Bez przeszkód zabieramy wyłączony gramofon i idziemy do...



Jim's Shack 'O Crabs


Na miejscu łączymy ze sobą kawałek sera ze sztucznym krabem i za pomocą tej zmyślnej pułapki wyganiamy szczura. Teraz rozmawiamy z właścicielem baru. Dowiemy się, że ma on duży problem ze szczurami. Po rozmowie dajemy mu wizytówkę znalezioną na zapleczu restauracji i idziemy do bossa.



The Boss


Na miejscu oglądamy okno. Teraz łączymy ze sobą pociętą puszkę i kabel. Za pomocą stworzonego urządzenia podsłuchujemy rozmowę bossa. Teraz łączymy puszki z gramofonem i nagrywamy rozmowę za pomocą tego "zaawansowanego wyposażenia szpiegowskiego". Z dowodem w rękach idziemy do boss. Kolejny raz w krytycznej sytuacji przydaje się krab. Za jego pomocą atakujemy bossa i... KONIEC



Autor: drozda



AZ42-43