Włatcy Móch: Wrzód na dópie - poradnik
Dodane przez Przemo dnia 18.09.2009 00:28

Mała ucieczka



Po okresie wakacyjnym, nasi bohaterowie zmierzają do szkoły. Jednak natłok nowych zasad nie przypada im zbytnio do gustu. Dlatego postanawiają udać się na wagary. W tym momencie przejmujesz nad nimi kontrolę. Wyjście ze szkoły jest monitorowane przez kamery. Z kosza na prawo wyjmij patyk, a spod parapetu suchą gumę do żucia. Przejdź do męskiej ubikacji dwie lokacje dalej. Karz Czesiowi wrzucić gumę do pisuaru, po czym spuścić wodę. W wyniku tego zabiegu guma rozmiękczy się. Zabierz ją z powrotem i idź z chłopakami pod sklepik, gdzie stoi Andżela. Kliknij na nią, by Czesio zabrał gumkę z majtek. W inwentarzu połącz ową gumę z patykiem, w wyniku, czego otrzymasz procę. Jako pocisku użyj rozmiękczonej gumy do żucia i strzel w kamerę. Droga stoi otworem.



Miasto



Musisz coś zrobić, by naszych chłopaków nie zabrała policja. Nic prostszego, z kontenera ze śmieciami wyjmij łom, a następnie wydłub nim cegłę z muru po lewej. Anusiak wybija nią szybę w sklepie, wykurzając jednocześnie rabusiów ze sklepu. Policja udaje się w pogoń za złodziejami…tyle, że w odwrotną stronę



Wspomnienia Pułkownika



Pułkownikowi na wieść o wprowadzeniu mundurków w szkole, przypominają się stare czasy. Skieruj się w lewo i podnieś laskę dynamitu. Obok stoi strażnik, walnij go w głowę saperką. Podnieś teraz papierosa oraz pistolet z ziemi. Idź dwie lokacje w prawo, aż zobaczysz kolejnych strażników Zlikwiduj ich za pomocą pistoletu. Zabierz dwie laski dynamitu oraz śrubokręt.. Wróć jedną lokację wstecz i idź w głąb rury. Znajduje się tu radio, przy którym podłub śrubokrętem. Urządzenie zaczyna iskrzyć, więc polej je butelką z alkoholem. Wcale nie pomaga, podpal, więc papierosa i zabiera z ziemi na prawo taśmę klejącą. W inwentarzu połącz nią wszystkie laski dynamitu, a następnie przymocuj do kraty ściekowej w pomieszczeniu z zastrzelonymi strażnikami. Przymocuj do niej dynamit i podpal lont papierosem. Misja zakończona sukcesem.



Następnego dnia w szkole



Po wizycie u Higienistki nasi bohaterowie postanowili wszcząć bunt i zniszczyć cyborga w szkole. Zabierz pusty pojemnik po farbie spod ławki i włóż do środka trochę karbidu. Przed wejściem do ubikacji stoi Zajkowski. Pogadaj z nim, a gdy upadnie, zabierz sznurówkę. Wejdź do środka łazienki i podnieś z podłogi zapałki oraz kiepy. Następnie napełnij pojemnik z karbidem wodą, wkładając go do pisuaru i spuszczając wodę. W ten sposób otrzymałeś petardę. Potrzebujesz tylko lontu, za który może posłużyć sznurówka. Wracaj przed gabinet Higienistki i włóż petardę w otwór (nad napisem Leki).



Krople na przeczyszczenie



Pani Frau zapowiedziała test na jutro, jednak nasi chłopacy mają w planach oglądanie filmu. Postanawiają, więc podrzucić jej krople na przeczyszczenie, które wpierw muszą ukraść z gabinetu Higienistki. W męskiej ubikacji karz Czesiowi zabrać z umywalki pojemnik na mydło. Bohater przy okazji odda do niego mocz. Idź do szkolnego sklepiku i kup bułkę z osą płacąc kartą kredytową. Potrzebujesz czegoś do zamknięcia owada. Ze swojej klasy (drzwi na lewo od ubikacji) zabierz nożyczki z ławki, po czym obetnij nimi kilka płatków z kwiatka na parapecie. Idź pogadać z Woźnym, który czyta gazetę przed wyjściem z budynku. Kiedy zachwyci się cudnym aromatem, zabierz gazetę i użyj na niej nożyczek. Otrzymaną etykietę przyklej na pojemnik z mydłem oraz dodaj płatki kwiatków. „Mocarza” sprezentuj woźnemu, dzięki czemu chłopaki będą mogli zabrać słoik z kwiatami. Wpuść do niego osę i daj Andżeli w klasie. Zaraz przybiegnie Higienistka, a Maślana będzie mógł wkraść się do gabinetu lekarki po krople na przeczyszczenie.



Po krótkim przerywniku, wejdź do damskiej toalety i z jednej z kabin zabierz papier. W tym kamuflażu wejdź do gabinetu Pani Frau i wlej krople do kubka. Gdy usłyszysz kroki, szybko schowaj się do WC na lewo.



Odsiecz



Konieczko i Anusiak postanowią odbić przyjaciół. W męskiej ubikacji spotykają Andżelę. Przy jednej z kabin znajdują się tampony. Wrzuć karbin do drugiej muszli od lewej i szybko zatkaj tamponem. Obserwuj następstwa.



Łapanie mrówek



W tym etapie musisz złapać 25 czarnych mrówek. Czas jest nieograniczony, więc nie musisz się śpieszyć.



Dom pani Frau



Podstaw drabinę do okna i otwórz je za pomocą karty kredytowej. Wewnątrz podłącz odkurzacz do kontaktu i karz Czesiowi wrzucić mrówki na Panią Frau. Kończąc, włącz odkurzacz. Nie wszystko poszło zgodnie z planem…



Klasówka



Zabierz kwiatek z okna, cyrkiel, długopis, kawałki papieru i długopis ze ściągą. Kwiatkiem rzuć w dziewczynę siedzącą za Czesiem. Następnie złap muchę i od razu daj ja pająkowi. Włóż kawałki papieru do długopisu i strzel w ptaka. Zrobi się małe zamieszanie. Gdy już się wszystko uspokoi, podrzuć długopis ze ściągą Andżeli. Na koniec wbij cyrkiel w głowę Czesia. Udało się zaliczyć sprawdzian.



Polowanie na Suwenirę



Wpierw rozmawiamy z kierowcą. W zamian za suwenirę, chce czegoś mocniejszego do picia. W kościele na ołtarzu stoi wino mszalne – zabierz je i daj kierowy. Wino okaże się za mocne. Pogadaj, więc z Zajkowskim, po czym idź na cmentarz i powiedz Higienistce o wypadku przed kościołem. Podważ płytę cmentarną łomem i zabierz ze środka znicze z wódą. Wlej do wina ich zawartość i daj kierowcy. Otrzymasz poszukiwany przedmiot.



Wunderwaffe, czyli Zrób to sam



Zabierz kawałek rury spod sklepu oraz puszkę z farbą obok kontenera. Przejdź jedną lokację w lewo. Użyj myszy na kocie, dzięki czemu będziesz mógł zabrać pocisk ze sterty śmieci. Wróć pod kontener i włóż do niego rurę. Następnie go pomaluj, załaduj pocisk i wrzuć resztę karbidu. W wyniku zamachu, ucierpi nie ta osoba. Uciekamy.



Kraina marzeń



Przed nami trzy próby. Pierwsza z nich polega na przeprowadzeniu na drugą stronę wszystkich bohaterów, uważając jednocześnie, by nie zostawić Andźeli ani Zajkowskiego sam na sam z Anusiakiem. Zadanie nie jest trudne, przewozimy kolejno Anusiaka, Zajkowskiego (Anusiaka zabieramy z powrotem), Andżelę i na koniec znowu Anusiaka.



Czas na drugą próbę. Musisz obniżyć wszystkie kładki, by móc bezpiecznie przejść na drugą stronę. Każda kładka jest obsługiwana przez dźwignię. Ja przesuwałem kolejno pierwszą, trzecią, drugą, pierwszą, trzecią.



Ostatnią próbą jest gra w kapsle. Musisz doprowadzić swój kapsel do mety nie przekraczając liczbę 50 ruchów.



Ostatnie starcie



Na boisku leży dętka od roweru, podnieś ją i od razu skieruj się do Higienistki, skąd zabierz bandaż. Nieopodal gabinetu, znajduje się metalowa szafa. Jej zawartość wzbudza lekkie zdziwienie. Wejdź tam i zabierz krzyż. Przejdź teraz do sklepiku i kup batoniki płacąc karą Maślany. Słodycze zamień na zapałki u kolegów stojących przed głównym wejściem. Wstąp jeszcze do męskiej ubikacji po świecę (leży przed kabinami). Trzeba jakoś wykurzyć Woźnego. W tym celu podpal kosz na śmieci. Następnie wejdź na salę gimnastyczną. W inwentarzu połącz krzyż z dętką i zawieś na koszu. Zostało już tylko użyć na nim bandaża, zawiesić tam Czesia i świeczkę. To już koniec przygody.



Autor: Przemo