Informacje o albumie


ztg_2013.jpg
Album: Zjazd Twórców Gier 2013
Liczba zdjęć: 46
Ostatnie zdjęcie dodane przez Kami dnia 27.10.2013 00:00
   

Zobacz album


Galeria zdjęć > Zjazd Twórców Gier 2013
26.10.2013
ztg2013_001_t1.jpg


26.10.2013
ztg2013_002_t1.jpg
Dzień 1 - Indie in the World

26.10.2013
ztg2013_003_t1.jpg
Dzień 1 - Indie in the World

26.10.2013
ztg2013_004_t1.jpg
Dzień 1 - Indie in the World

26.10.2013
ztg2013_005_t1.jpg
Dzień 1 - Jak projektować (lepsze) gry. 512 dobrych rad

26.10.2013
ztg2013_006_t1.jpg
Dzień 1 - Unity - from indie games to serious games

26.10.2013
ztg2013_007_t1.jpg
Dzień 1 - Myślał indyk o niedzieli... Czyli o tym, że jakby nie patrzeć - Indie jest martwe

26.10.2013
ztg2013_008_t1.jpg
Dzień 1 - Myślał indyk o niedzieli... Czyli o tym, że jakby nie patrzeć - Indie jest martwe

26.10.2013
ztg2013_009_t1.jpg
Dzień 1 - Myślał indyk o niedzieli... Czyli o tym, że jakby nie patrzeć - Indie jest martwe

26.10.2013
ztg2013_010_t1.jpg
Dzień 1 - Myślał indyk o niedzieli... Czyli o tym, że jakby nie patrzeć - Indie jest martwe

26.10.2013
ztg2013_011_t1.jpg
Dzień 1 - Jak być profesjonalnym będąc amatorem

26.10.2013
ztg2013_012_t1.jpg
Dzień 1 - Jak być profesjonalnym będąc amatorem

26.10.2013
ztg2013_013_t1.jpg
Dzień 1 - Journalism to game dev - lessons learned

26.10.2013
ztg2013_014_t1.jpg
Dzień 1 - Marzenia się spełniają, Ty też możesz założyć własne studio!

26.10.2013
ztg2013_015_t1.jpg
Dzień 1 - Marzenia się spełniają, Ty też możesz założyć własne studio!

27.10.2013
ztg2013_016_t1.jpg
Dzień 1 - Gracze - jak wykorzystać ich potencjał marketingowy?

26.10.2013
ztg2013_017_t1.jpg
Dzień 1 - Buntownik w cyfrowym świecie - czy jesteś graczem subwersywnym?

26.10.2013
ztg2013_018_t1.jpg
Dzień 1 - Czy załamanie rynku gier jest możliwe?

26.10.2013
ztg2013_019_t1.jpg
Dzień 1 - Gamedev in the World

26.10.2013
ztg2013_020_t1.jpg
Dzień 1 - Gamedev in the World

26.10.2013
ztg2013_021_t1.jpg
Dzień 1 - Gamedev in the World

26.10.2013
ztg2013_022_t1.jpg
Dzień 1 - Jeszcze jedna ohydna gra w wyskrobywanie myśli spod warstw brudu, łez i zgnilizn

26.10.2013
ztg2013_023_t1.jpg
Dzień 1 - Jeszcze jedna ohydna gra w wyskrobywanie myśli spod warstw brudu, łez i zgnilizn

26.10.2013
ztg2013_024_t1.jpg
Dzień 1 - Krytyka gier jako zła

26.10.2013
ztg2013_025_t1.jpg
Dzień 1 - Krytyka gier jako zła

26.10.2013
ztg2013_026_t1.jpg
Dzień 1 - Krytyka gier jako zła

26.10.2013
ztg2013_027_t1.jpg
Dzień 1 - Krytyka gier jako zła

26.10.2013
ztg2013_028_t1.jpg
Dzień 2 - Kobiety w grach czyli nie tylko Lara i Peach

26.10.2013
ztg2013_029_t1.jpg
Dzień 2 - Kobiety w grach czyli nie tylko Lara i Peach

26.10.2013
ztg2013_030_t1.jpg
Dzień 2 - Kobiety w grach czyli nie tylko Lara i Peach

26.10.2013
ztg2013_031_t1.jpg
Dzień 2 - Kobiety w grach czyli nie tylko Lara i Peach

26.10.2013
ztg2013_032_t1.jpg
Dzień 2 - Kobiety w grach czyli nie tylko Lara i Peach

26.10.2013
ztg2013_033_t1.jpg
Dzień 2 - Co łaska czyli goli i wesoli w gamedevie

26.10.2013
ztg2013_034_t1.jpg
Dzień 2 - Co łaska czyli goli i wesoli w gamedevie

26.10.2013
ztg2013_035_t1.jpg
Dzień 2 - Co łaska czyli goli i wesoli w gamedevie

26.10.2013
ztg2013_036_t1.jpg
Dzień 2 - MM - historia prawdziwa - jak doszło do powstania Soldat i co było dalej

26.10.2013
ztg2013_037_t1.jpg
Dzień 2 - MM - historia prawdziwa - jak doszło do powstania Soldat i co było dalej

26.10.2013
ztg2013_038_t1.jpg
Dzień 2 - Tworzenie gier w chaosie

26.10.2013
ztg2013_039_t1.jpg
Dzień 2 - Mechanizmy "levelowania" w grach poważnych

26.10.2013
ztg2013_040_t1.jpg
Dzień 2 - Tworzenie gier w międzyczasie

26.10.2013
ztg2013_041_t1.jpg
Dzień 2 - Tworzenie gier w międzyczasie

26.10.2013
ztg2013_042_t1.jpg
Dzień 2 - Tworzenie gier w międzyczasie

26.10.2013
ztg2013_043_t1.jpg
Dzień 2 - Krew, pot i łzy - jak powstawało The Few

26.10.2013
ztg2013_044_t1.jpg
Dzień 2 - Krew, pot i łzy - jak powstawało The Few

26.10.2013
ztg2013_045_t1.jpg
Dzień 2 - Co może być uważane za udane użycie "formy" komiksu w grach wideo?