Informacje o albumie


ztg_2012_1.jpg
Album: Zjazd Twórców Gier 2012
Liczba zdjęć: 33
Ostatnie zdjęcie dodane przez Kami dnia 09.11.2012 12:05
   

Zobacz album


Galeria zdjęć > Zjazd Twórców Gier 2012
30.10.2012
pga_2012_62_t1.jpg
Dzień 1 - Games and education

30.10.2012
pga_2012_63_t1.jpg
Dzień 1 - Games and education

30.10.2012
pga_2012_64_t1.jpg
Dzień 1 - Programowanie inteligentnych NPC w grach RPG

30.10.2012
pga_2012_65_t1.jpg
Dzień 1 - Game Design w akcji

30.10.2012
pga_2012_66_t1.jpg
Dzień 1 - Game Design w akcji

30.10.2012
pga_2012_67_t1.jpg
Dzień 1 - The Role of a Game Designer in 2013

30.10.2012
pga_2012_68_t1.jpg
Dzień 1 - The Role of a Game Designer in 2013

30.10.2012
pga_2012_69_t1.jpg
Dzień 1 - The Role of a Game Designer in 2013

30.10.2012
pga_2012_70_t1.jpg
Dzień 1 - Historia jednego człowieka, czyli własna gra

09.11.2012
pga_2012_71_t1.jpg
Dzień 1 - Bacz, dla kogo tworzysz

30.10.2012
pga_2012_72_t1.jpg
Dzień 1 - Czas, przestrzeń i kategoria realizmu w projektowaniu gier

30.10.2012
pga_2012_73_t1.jpg
Dzień 1 - Czas, przestrzeń i kategoria realizmu w projektowaniu gier

30.10.2012
pga_2012_74_t1.jpg
Dzień 1 - Jak pozostać niezależnym mimo rozgłosu?

30.10.2012
pga_2012_75_t1.jpg
Dzień 1 - Jak pozostać niezależnym mimo rozgłosu?

30.10.2012
pga_2012_76_t1.jpg
Dzień 1 - Rendering Terenu 3D

30.10.2012
pga_2012_77_t1.jpg
Dzień 1 - Rendering Terenu 3D

30.10.2012
pga_2012_80_t1.jpg
Dzień 2 - Games of the future, the future of games

30.10.2012
pga_2012_81_t1.jpg
Dzień 2 - Projektowanie skutecznych osiągnięć w grach wideo

30.10.2012
pga_2012_82_t1.jpg
Dzień 2 - Projektowanie skutecznych osiągnięć w grach wideo

30.10.2012
pga_2012_83_t1.jpg
Dzień 2 - Great Design, Everywhere!

30.10.2012
pga_2012_84_t1.jpg
Dzień 2 - Great Design, Everywhere!

30.10.2012
pga_2012_85_t1.jpg
Dzień 2 - Demoscena - cyfrowe graffiti

30.10.2012
pga_2012_86_t1.jpg
Dzień 2 - Programowanie gier 3D w HTML5

30.10.2012
pga_2012_87_t1.jpg
Dzień 2 - Programowanie gier 3D w HTML5

30.10.2012
pga_2012_88_t1.jpg
Dzień 2 - Tworzenie gier w nadprzestrzeni

30.10.2012
pga_2012_89_t1.jpg
Dzień 2 - Tworzenie gier w nadprzestrzeni

30.10.2012
pga_2012_90_t1.jpg
Dzień 2 - Tworzenie gier w nadprzestrzeni

30.10.2012
pga_2012_91_t1.jpg
Dzień 2 - Tworzenie gier w nadprzestrzeni

30.10.2012
pga_2012_92_t1.jpg
Dzień 2 - Tworzenie gier w nadprzestrzeni

30.10.2012
pga_2012_93_t1.jpg
Dzień 2 - Games education: the good stuff

30.10.2012
pga_2012_94_t1.jpg
Dzień 2 - Fabuła w projekcie cRPG

30.10.2012
pga_2012_95_t1.jpg
Dzień 2 - Fabuła w projekcie cRPG

30.10.2012
pga_2012_96_t1.jpg
Dzień 2 - Nieznajomość reguł elementem rozgrywki - prezentacja gry The Thought Saved for Last