Lumino City
State of Play wypuściło trailer swojej nowej produkcji Lumino City, które jest sequelem Lume z 2011 roku.

Gracz będzie miał okazję zwiedzić ponad trzy metrową makietę miasta, zbudowaną ręczne (z pomocą wycinarki laserowej) w londyńskim studiu State of Play. Twórcy udzielili niedawno wywiadu dla KillScreen, który ujawnia dużą dozę miłości do produkcji oraz sporą dbałość o szczegóły, co jednak ma swoje minusy.

Może gdybyśmy wiedzieli, że projekt zajmie tak długo, nie podjęlibyśmy się go.


Stwierdził Luke Whittaker, współzałożyciel studia. Produkcja przegapiła już pierwotnie planowaną na 2013 rok datę zakończenia i do tej pory nie została ustalona kolejna. Poniżej możecie zobaczyć efekty trzech lat pracy:


Atmosfera aż wylewa się z ekranu. Nie dość, że gra jest niesamowicie piękna, to już trailer ujawnia sześć łamigłówek. Szykuje się coś naprawdę dobrego.


Wypuszczony w lutym zeszłego roku teaser ukazuje trochę więcej miasta:




Więcej screenów w galerii >


   

Komentarze


165 #1 Kami
dnia 19.06.2014 15:13
Niedawno pisaliśmy o A Song for Viggo, które również tworzone jest na rzeczywistej papierowej makiecie. Czyżby trend? Wink2

Muzyka jest bajeczna... komu obracający dom przywołał na myśl The Neverhood? Grin
292 #2 292
dnia 19.06.2014 22:34
Trailer robi wrażenie. Widać, że twórcy przykładają się do tworzenia elementów lokacji z niezwykłą dokładnością. Pewnie dlatego tak długą schodzi się z produkcją.

btw. Muszę zagrać
   

Dodaj komentarz


Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
   

Oceny


Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?