Adam Syndrome
Niezależne studio Dark Motif posiadające swą siedzibę w Tel Awiw (Izrael) poinformowało o zakończeniu fazy przedprodukcyjnej dotyczącej ich pierwszej gry przygodowej pod tytułem Adam Syndrome. Pierwsze informacje o tej produkcji pojawiły się w 2008 roku, po czym słuch o niej zaginął. Twórcy tłumaczą, że przez ten długi czas stworzono rozległą linię fabularną oraz ukończono wstępny projekt gry. W tej chwili skupiają się na aktywnym poszukiwaniu firmy, która udzieli wsparcia finansowego na dalsze poprowadzenie prac.

W najnowszym wpisie na swoim blogu, producenci wyjaśniają dlaczego nie chcą skorzystać z możliwości jakie stwarza im platforma Kickstarter. Uważają, że Dark Motif jest prawie nieznanym studiem na rynku gier, bez wsparcia znanych nazwisk w branży – z tego powodu kampania mogłaby się zakończyć niepowodzeniem. W tym samym wpisie publikują obszerny fragment video swojego projektu, który – jak tłumaczą – z początku nie był przeznaczony do pokazania szerszej publiczności, a jedynie wczesnym demo zaprojektowanym dla wydawców w celu zaprezentowania możliwości technologicznych, jakie stwarzał wtedy wykorzystywany przez nich silnik. Przypominamy, że kilka miesięcy temu studio zdecydowało się przerzucić z owego silnika Wintermute na nowy o nazwie Unity, dlatego Adam Syndrome w rzeczywistości może prezentować się lepiej.



Dark Motif zachęca do komentowania powyższego materiału filmowego i śledzenia doniesień na ich stronie. W tej chwili data premiery pozostaje nadal nieznana, ale miejmy nadzieję, że twórcy niebawem podzielą się większą ilością materiałów z gry. W tej chwili pozostaje nam obejrzeć kilka przykładowych obrazków sprzed paru lat.


   

Komentarze


Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
   

Dodaj komentarz


Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
   

Oceny


Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?