Primordia
Pod koniec lutego studio Wadjet Eye Games informowało o kolejnych dwóch grach przygodowych, których dystrybucją miało się zająć w najbliższym czasie. Podczas targów Game Developers Conference amerykański producent zdradził także szczegóły na temat innych projektów. W przyszłości zamierza stworzyć dwie ostatnie części serii Blackwell oraz wydać nowy tytuł Primordia.

Dave Gilbert twierdzi, że Primordia na daną chwile została ukończona w 50%-ach. Głównym bohaterem gry jest android o nazwie Horatio, odziany w charakterystyczny płaszcz oraz kaptur. Humanoid zdołał przetrwać przez wiele lat na własną rękę, w towarzystwie jedynie swojego mechanicznego przyjaciela – Crispin. Jakie trudności napotka tym razem? Trochę więcej informacji oraz szkice koncepcyjne można znaleźć na oficjalnej stronie projektu. Data premiery nie jest jeszcze znana.


   

Komentarze


1004 #1 twig
dnia 19.03.2012 08:59
Bardzo ciekawe grafiki koncepcyjne. Szkoda tylko, że gra jest tworzona (jak wnioskuję z podziękowań zamieszczonych na stronie) w Adventure Game Studio - z chęcią zobaczyłbym ją w wysokiej rozdzielczości.
10 #2 Elum
dnia 19.03.2012 10:48
Pozwolę sobie doprecyzować. Blackwell jest oczywiście w stu procentach od Wadjet Eye, ale z Primordią będzie podobnie jak z Gemini Rue, Resonance itp. - tzn. studio Wadjet Eye jedynie pomaga w tworzeniu i wydaniu/dystrybucji gry. Jej autorem jest natomiast twórca darmowych Trial of the Schnellersparrow i Beacon.

Twig ---> Niska rozdzielczość to nie wina AGS. Spójrz np. na The Journey of Iesir - też powstaje w AGS, a będzie śmigać co najmniej w 1024x768.
292 #3 Przemo
dnia 19.03.2012 11:14
Elum jak zawsze czujny. Smile2 Dzięki

Do zagrania w serię Blackwell zachęciły mnie koleżanki z redakcji, więc sięgnę w najbliższym czasie. Smile2
1004 #4 twig
dnia 19.03.2012 14:09
@Elum - doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że AGS pozwala na wyświetlanie obrazu w wyższych rozdzielczościach. Niestety twórcy gier korzystający z tego silnika sprawiają wrażenie, że nie do końca uświadamiają sobie istnienie tej możliwości.

W sumie nie dziwię się - produkcja grafiki w niskiej rozdzielczości jest tańsza. Pomijam oczywiście kwestie estetyki - wiadomo, że to nie rozdzielczość jest w tym przypadku decydującym czynnikiem. Po prostu grafika w wyższej rozdzielczości wymaga dopracowania szczegółów, których w niższych rozdzielczościach nie widać. A z chęcią zobaczyłbym szczegóły, które widać na zaprezentowanych grafikach koncepcyjnych [rozdzielczość 1024x768 już jakiś czas temu przestała być "wysoka" - tym bardziej 800x600 Wink2]
   

Dodaj komentarz


Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
   

Oceny


Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?