A Vampyre Story
Od czasu premiery pierwszego A Vampyre Story, w sieci pojawiają się nowe wzmianki o rzekomej kontynuacji serii. Pod koniec zeszłego roku studio Autumn Moon Entertainemnt ogłosiło także prace nad serią poboczną zatytułowaną AVS: Year One. Zaraz po tym wydarzeniu, słuch o niej zaginął. W końcu Bill Tiller zamieścił na Facebooku kilka informacji na temat postępów nad pracami dotyczącymi kolejnych przygód Mony i jej nietoperzowatego towarzysza Froderica. Poniżej zamieszczamy tłumaczenie wspomnianej wiadomości.

Witam wszystkich,

otrzymałem ostatnio prośbę o uaktualnienie postępów dotyczących AVS.

AVS2 – prace wstrzymane. Czekamy na dofinansowanie. Widać tu pewien postęp, ale wciąż nie mamy niczego sfinalizowanego ani pewnego. To wszystko co mogę powiedzieć nie naruszając NDA (umowy poufności). Crismon Cow ma prawa do tworzenia i dystrybucji AVS, więc wszystko zależy od AME.

AVS Year 1 – tymczasowo zawieszony. W pierwotnym zamyśle miałem skupić się na grze już rok temu, gdy nie miałem innych zajęć. Jednak by móc opłacić rachunki, wraz z Munky Fan (zespołem Force Unlashed pracującym na starym silniku AME) zająłem się naprawdę niezłą pierwszoosobową strzelanką na iPhone i iPada. Tak więc projekt ten nie został porzucony, tylko nie skupiamy na nim 100% naszej uwagi. Zanotowaliśmy jednak znaczny postęp nad grą. Musimy ją tylko zanimować, utworzyć skrypty, pokolorować tła i stworzyć modele dla przedmiotów. Gra jest już zaprojektowana, napisana, stworzone są wszystkie tła i modele postaci. Munky Fun wykazuje pewne zainteresowanie by dokończyć tę grą wraz ze mną, ale nie będzie można powiedzieć nic konkretnego dopóki nie zakończę prac nad wspomnianą strzelanką. AVS Year 1 zostanie ukończone niezależnie czy we współpracy z Munky Fun czy bez, jednak wraz z nimi praca byłaby szybsza i łatwiejsza.

AVS1 na Steam – Steam żąda poprawy kilku większych bugów w grze, zanim udostępni ją u siebie. Jednak ani Crismon Cow ani AME nie mają wystarczających środków, aby przeprogramować większą część silnika gry. Dlatego też jest to bardzo mało prawdopodobne.

AVS1 na iOS – Zarówno Crismon Cow jak i AME bardzo chcą by ten projekt doszedł do skutku, ale nie możemy się porozumieć na temat kilku ważnych aspektów konwersji i znajdujemy się w impasie. Zgaduje jednak, że gra w końcu się pojawi.
Wszystkie powyższe problemy zostałby rozwiązane dzięki dopływowi kapitału, ale w związku z spowalniającą gospodarką i niewielką marżą zysku w przygodówkach trudno jest znaleźć potencjalnego inwestora. Dlatego też sprawy toczą się tak powoli. Jestem pewny, że gdybym był lepszym biznesmenem wszystko toczyłoby się szybciej, ale jak widać nie jestem utalentowany w tym kierunku. Przepraszam. Mam nadzieję, że wybaczycie tę moją niedoskonałość. Doceniam bardzo wasze zainteresowanie i cierpliwość.

Z poważaniem,
Bill Tiller


Jak widać sytuacja nie przedstawia się zbyt optymistycznie. Recesja na rynkach finansowych dotyka także i twórców gier. Pozostaje nam mieć tylko nadzieję, że na kolejne części nie będzie nam dane czekać tak długo, jak na Dreamfall Chapters.

Tego samego dnia Bill Tiller zamieścił jeszcze kilka informacji na temat Ghost Pirates:

Wszystko na temat Ghost Pirates – brak zainteresowania od DTP dla sequela - myślę, że gra po prostu nie była dla nich rentowna. Jednak to AME posiada IP i prawo do dystrybucji Ghost Pirates and the Galley of Doom, więc gra być może powstanie, jeśli uda mi się znaleźć inwestora lub wydawcę.


   

Komentarze


1004 #1 twig
dnia 04.12.2011 17:11
facebook'u
tą moją
Poniżej tłumaczenie poniższej wiadomości

Poproszę o link do oryginalnej informacji.
292 #2 Przemo
dnia 04.12.2011 17:19
Uaktualnione, dzięki.
   

Dodaj komentarz


Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
   

Oceny


Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?