Puzzle Agent
Telltale Games odpowiedzialne za Sama & Maxa oraz Tales of Monkey Island pracuje nad nową przygodówką, w której gracze poznają historię agenta Nelsona Tethersa. Zostaniemy wysłani do niewielkiego miasteczka o nazwie Scoggins mieszczącego się w Minnesocie. W mieście dochodzi do dziwnych wydarzeń, a naszym zadaniem będzie odkrycie prawdy poprzez rozwiązywanie skomplikowanych zagadek logicznych, podobnych do tych z gry Professor Layton (tylko na konsolę NDS) oraz rozmowę z tamtejszą ludnością.

Jedyną cechą odróżniającą Puzzle Agent od poprzednich produkcji Telltale jest silnik graficzny, który został stworzony przez byłego pracownika firmy - Grahama Annable'a. W grze ciekawie rozwiązany zostanie też system podpowiedzi. Głównemu bohaterowi poprzez żucie gumy wzrośnie liczba szarych komórek, więc w razie problemów będziemy mogli skorzystać z pomocy. Paczki z gumą będą porozrzucane po lokacjach, w dosyć widocznych miejscach.

Firma planuje wydać jeden epizod gry, a jeśli ten będzie cieszył się sporą popularnością, wtedy powstanie cały sezon. Przygodówka będzie dostępna dla posiadaczy PC, Mac, iPod, iPAD oraz konsoli Wii. Więcej informacji ma pojawić się wkrótce na oficjalnej stronie. Natomiast, w serwisie GameSpot obejrzycie krótką animację z gry.

Edit: Uaktualniono oficjalną stronę gry. Znajdziemy tam video prezentację przygodówki, trochę screenshotów i jeden utwór muzyczny do pobrania. Premiera pierwszego epizodu odbędzie się w czerwcu, jednak już teraz można go zamówić w przedsprzedaży za połowę ceny - 9,95$.


   

Komentarze


1004 #1 twig
dnia 04.05.2010 13:47
Brzmi mi to na klon Profesora Laytona (nawet ten patent z systemem podpowiedzi brzmi dziwnie znajomo - tyle że monety znane z Profesora Laytona zamieniono na gumę do żucia - ło jo joj, jakie to oryginalne Pfft)

Skoro zrzynali z Laytona to mogli bardziej postarać się w sprawie oprawy graficznej. Dzięki Bogu nie zastosowano tu tego, moim zdaniem obrzydliwego, silnika 3D, którym do tej pory uszczęśliwiali nas w każdej swojej produkcji. Grafika 2D to plus, ale mogłaby być ładniejsza - nie umywa się do tej z Profesora Laytona. Wygląda jakoś tak czerstwo - ale widocznie taki urok gier od Telltale - czy to 3D, czy 2D - i tak czuć biedą Grin

Panna Edytka:

Tak sobie pomyślałem, że w myśl popularnej ostatnimi czasy idei "gry dla mas" mogliby znacząco zyskać w oczach tak zwanych graczy niedzielnych odpowiednio wykorzystując właściwości gumy do żucia. O co chodzi? To proste - jak najprościej znaleźć gumę do żucia? Tak! Sprawdzić podeszwę swojego buta Grin I jak to pięknie można przekuć na mechanizmy "podpowiadające". Gracz łażąc po lokacjach bez celu robi niepotrzebnie całkiem spory kilometrarz. Im bardziej człek zagubiony, tym wiecej kilometrów robi. A łażąc zbiera coraz więcej gumy butami Grin Jak już nazbiera to może sobie ją zdrapać, pożuć chwilę i uzyskać cenną podpowiedź! [to jest genialne Pfft] A dla tych bardziej doświadczonych, hardkorowych graczy opcja wyszukiwania gum przyklejonych pod krzesłami i blatami stołów (że już nie wspomnę o ciekawych grach typu hidden object - z gumą i koszem na śmieci w rolach głównych).

Deweloperzy z Telltale czytacie to? Może nie jest jeszcze za późno i da się uwzględnić te "genialne" wskazówki Grin
1160 #2 Don Mielon
dnia 05.05.2010 15:34
Szkoda, liczyłem, że wezmą się za robienie growej wersji "Autostopem przez galaktykę" Sad Uwielbiam tą serię książkową. Jakiś czas temu na ich stronie była ankieta z pytaniem o to jaką grę wyprodukowaną przez nich najchętniej widzieliby gracze - wygrała egranizacja Lost, ale tuż za nią była właśnie "Trylogia w pięciu częściach" Douglasa Adamsa...
1004 #3 twig
dnia 05.05.2010 20:52
Może to nawet lepiej, że nie robią przygodówki na podstawie Autostopu. Wolę, aby zajął się nią ktoś inny. Nie podoba mi się estetyka i humor w grach Telltale - w każdej ich grze czuć, że robią je na szybkiego i po kosztach. Pewnie zrobiliby parodię Autostopu (parodia parodii - oni są do tego zdolni, spójrzcie na Sama i Maksa - ktoś z was przeszedł wszystkie sezony?). I do tego to paskudne, ładne inaczej 3D tego ich śmierdzącego naftaliną silnika graficznego. Dajcie licencję na Autostop twórcom Whispered World (przynajmniej ładnie by wyglądał Wink2 )

No i to ich odcinkowanie, epizodowanie i sezonowanie - niech się wypchają tymi swoimi odcinkowymi tasiemcami. Z trylogii w pięciu tomach zrobiliby 3 sezony po 15 odcinków każdy. A co odcinek to mnóstwo akcji i humor - całe 3 godziny (z wysłuchaniem każdego dialogu i obejrzeniem każdego przedmiotu oczywiście) Pfft

Edytka (poleca):[url] http://www.destructoid.com/dear-telltale-i-love-you-but--140831.phtml[/url] - pięknie podsumowana brzydota grafiki w grach Telltale (z załączonymi screenami)
   

Dodaj komentarz


Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
   

Oceny


Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?