Recenzja: Al Emmo and the Lost Dutchman's Mine
Recenzja: The Wolf Among Us, ep 4: In Sheep's Clothing
Poradnik: Al Emmo and the Lost Dutchman's Mine
Recenzja: Murdered: Soul Suspect (Śledztwo zza grobu)
Recenzja: Blackwell Epiphany
Poradnik: The Last Door, Chapter 1
   

Ostatnio poruszane tematy


  Temat Wyświetleń Odpowiedzi Ostatni post
Najtrudniejsze gry 2D/"2.5D...
Ogólna dyskusja
184 5 Kami
27.07.2014 14:02
Ceny grzechu warte...
Ogólna dyskusja
65535 544 Rolus
19.07.2014 14:00
L.A Noire??
Help - Tytuły od G do L
96 2 Rolus
19.07.2014 13:51
W co teraz gracie ?
Ogólna dyskusja
14667 120 Kami
19.07.2014 08:51
Assassin's Creed
Gry
1374 28 Kami
18.07.2014 10:46


Call of Cthulhu
Poza nową odsłoną przygód Sherlocka Holmesa, ukraińskie studio Frogwares pracuje także na mroczną produkcją Call of Cthulhu, której pomysł bazuje na mitologii H.P. Lovecrafta. Premierę zaplanowano na przyszły rok. W rozwinięciu znajdziecie kilka szkiców koncepcyjnych prezentujących postacie oraz lokacje z gry.





Paranormal State: Poison Spring
Recenzja gry Paranormal State: Poison Spring
Przemo dnia 27.07.2014 18:58
Na naszej stronie od wczoraj możecie znaleźć recenzję Paranormal State: Poison Spring - gry typu hidden object opartej na popularnym amerykańskim programie. Recenzję sporządziła dla was crouschynca.

Paranormal State: Poison Spring - recenzja





The walking Dead: Season Two
Podczas tegorocznej edycji Comic-Con w San Diego studio Telltale Games zapowiedziało powstanie The Walking Dead: Season Three. Na daną chwilę żadne szczegóły fabuły nie są znane. Natomiast w ubiegłym tygodniu miała miejsce premiera Amid the Ruins - czwartego odcinka drugiego sezonu.



Sherlock Holmes: Crimes and Punishments
Frogwares opublikowało nieco ponad 23-minutowy materiał filmowy z kolejnych przygód Sherlocka Holmesa. Zwiastun składa się z obszernych fragmentów gameplay'a, więc jeśli nie chcecie psuć sobie zabawy, to poczekajcie na premierę gry, która ustalona jest na koniec września.




Tormentum: Dark Sorrow
Na temat polskiej przygodówki Tormentum: Dark Sorrow miałem okazję pisać w ubiegłym miesiącu. Od tamtego czasu pojawiły się dwie dobre informacje. Po pierwsze - projekt zdołał zebrać już niezbędne 9000 dolarów, a więc kampania zakończy się sukcesem. Druga sprawa to wersja demonstracyjna opublikowana przez producentów - można ją pobrać na PC oraz Mac w dwóch wersjach językowych - angielskiej oraz oczywiście polskiej.

O tym, że Tormentum: Dark Sorrow może być kolejnym diamentem w kategorii polskich przygodówek świadczy choćby oprawa graficzna - kilka przykładowych grafik do obejrzenia w rozwinięciu. Premiera w październiku tego roku.



Jenny LeClue
Dwuwymiarowych przygodówek nigdy za wiele! Jedną z takich produkcji pt. Jenny LeClue próbuje przygotować dla nas grupka ludzi ze studia Mografi. Aby gra ujrzała światło dzienne, potrzebna jest nasza interwencja. Na Kickstarterze trwa kampania, której głównym celem jest uzbieranie 65 tysięcy dolarów, Po kilku dniach udało się uzbierać dokładnie 1/3 tej sumy. Jakiej historii możemy spodziewać się tym razem?

Tytułowa Jenny LeClue jest nastoletnim detektywem mieszkającym w malowniczym miasteczku Arthurton. Bohaterka podejmuje się trudnej sprawy, jaką jest wyjaśnienie morderstwa dziekana uniwersytetu Gumboldt. Sytuacja jest na tyle skomplikowana, gdyż główną podejrzaną jest sama matka naszej podopiecznej. Jenny będzie musiała wykazać się wszystkimi umiejętnościami podczas śledztwa, w trakcie którego odkryjemy mroczne sekrety z pozoru spokojnego miasteczka.

Do zakończenia zbiórki pozostało jeszcze 26 dni. Jeżeli projektowi uda się osiągnąć wyznaczony próg finansowy, zostanie wydany na PC, Mac, Linux, a w późniejszym terminie także na iOS i inne platformy. Planowana premiera: koniec 2016 roku.




Kaptain Brawe 2: A Space Travesty
Studio Cateia Games nie daje tak łatwo za wygraną i po nieudanej kampanii na Kickstarterze Kaptain Brawe 2: A Space Travesty, rusza z kolejną zbiórką. Tym razem celem jest uzbieranie 75 tysięcy dolarów (czyli o połowę mniej), co pozwoli im na stworzenie gry. Przypominamy, że do procesu produkcji zaproszono takie osobistości jak Steve Ince (Broken Sword, So Blonde), Bill Tiller (A Vampyre Story).

Sequel będzie nosił tytuł Kaptain Brawe 2: A Space Travesty i pozwoli nam poznać dalsze losy kapryśnego, ale obdarzonego niecodziennym humorem oficera Kosmicznej Policji. Podróżując po wszechświecie, kapitan spróbuje pokrzyżować plany władczyni jednej z planet. Niestety, tak się składa, że znajduje się w pokrytym lodem świecie z małą nadzieją na ratunek.

W ciągu niespełna doby udało się zebrać ponad 12500 dolarów. Aukcja kończy się 11 września. Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z myślą, przygodówka pojawi się na systemach PC, Linux, Mac, Android, iOS oraz platformie Ouya w połowie 2015 roku.




Książę i Tchórz
Miło nam poinformować, że rodzima (licząca już 16 lat) przygodówka Książę i Tchórz będzie wkrótce możliwa do uruchomienia na platformie ScummVM. Konwersji gry dokona Łukasz Wątka – 20-letni student Politechniki Gdańskiej, który weźmie udział w tegorocznej edycji Google Summer of Code (wsparcie dla oprogramowania open source).

ScummVM to niewielki program ze sporymi możliwościami. Za jego pomocą można uruchomić wiele leciwych gier przygodowych na najnowszych systemach operacyjnych. Nie tylko Windowsach, ale także Linuxach czy Macach. Poza stworzeniem samego portu, autor postanowił również przetłumaczyć przygodówkę na język angielski, aby mogli nią cieszyć się także ludzie z zagranicy. Każdy postęp Łukasz opisuje na swoim blogu.

W rozwinięciu znajdziecie materiał filmowy prezentujący grywalną pierwszą lokację przerobioną na Scumma.



Broken Sword: The Serpent's Curse
Zaplanowana początkowo na dzisiaj, premiera gry Broken Sword 5: Klątwa Węża została przełożona na 8 sierpnia. Powodu opóźnienia nie podano. Pudełkową wersję gry można zamawiać w cenie 84,90 zł m.in. za pośrednictwem sklepu muve.pl.






Simon the Sorcerer 6
Nie tak dawno temu pisaliśmy o zamknięciu firmy, która stworzyła dwie ostatnie odsłony Simon the Sorcerer. Nie oznacza to jednak, że postać zabawnego czarodzieja odejdzie w niepamięć. Zapowiedziano już jego kolejne przygody, których produkcją zajęło się studio Story Beasts.

Niezależne studio z siedzibą w Dublinie skupia w sobie programistów z Europy (także z Polski) oraz Ameryki Południowej, posiadających spore doświadczenie w dziedzinie tworzenia gier. Producenci otrzymali zgodę od oryginalnych – AdventureSoft, na przygotowanie szóstej części przygód Szymka.
Naszym celem jest uchwycenie humoru oraz nowatorskiego ducha, którego można było doświadczyć w pierwszych grach serii, wracając do pięknej, dwuwymiarowej grafiki będącej istotnym filarem gier typu Point’n’Click, wzbogacając jednocześnie fabułę, wprowadzając współczesną mechanikę oraz nowy system magii. Chcielibyśmy rozwinąć grę o nowe elementy, zostawiając jednocześnie ‘smaczki’ dla fanów pierwszych tytułów.

Prace nad tytułem już trwają, ale na ich finalizację niezbędna będzie kampania na Kickstarterze, która powinna ruszyć przed końcem tego roku. Póki co, zaprezentowano jedynie krótki zarys fabuły oraz pierwsze szkice koncepcyjne przedstawiające głównego bohatera (dostępne w rozwinięciu).
Gdy magia z równoległego świata zaczyna przeciekać do wymiaru Simona wywołując bałagan zmuszony jest on połączyć siły ze swoim sobowtórem z alternatywnej rzeczywistości, by wspólnie przywrócić zaburzoną równowagę miedzy światami, odkryć co spowodowało taki stan rzeczy oraz upewnić się, że to już nigdy się nie powtórzy…