Zobacz temat

Kto tu jest? 1 Gości
 Drukuj temat
Szukam ludzi do pomocy przy tworzeniu przygodówki...
rustyjames
Witam,

Będzie krótko i na temat. Od pewnego czasu pracuje nad mroczną przygodówką inspirowaną kultową serią Silent Hill. Gra opiera się na zdjęciach, prostej interakcji i wielu innych elementach, które można łatwo osiągnąć "domowymi" sposobami. Jako, że nie jestem programistą projekt powstaje przy użyciu silnika, który ma spore ograniczenia, ale nie uważam by była to przeszkoda w stworzeniu dobrej gry. Stawiam na klimat, dobrą fabułę i odpowiednie udźwiękowienie.
Projekt, mimo że technicznie jest prosty jak budowa cepa zaczyna mnie przerastać. W związku z tym szukam osób do pomocy:

1. Przede wszystkim szukam osoby, która umie świetnie posługiwać się słowem pisanym i ma talent do pisania. Potrzebuje takiej osoby do weryfikowania elementów fabuły i poprawiania tekstów, dialogów czy opisów głównego bohatera.
2. Szukam też kogś kto umiałby dokonać dobrej jakościowo translacji - z j.polskiego na angielski. Jestem bliski ukończenia dema, więc taka osoba miałaby w najbliższym czasie trochę roboty.
3. W ostatniej kolejności poszukuję osób z talentem do obróbki zdjęć i fotomontażu.

Niestety jest to produkcja offowa, więc nie mogę zapewnić żadnego honorarium. Zapłatą będzie umieszczenie nazwiska w creditsach, no i mam nadzieję satysfakcja:)

Do projektu podchodzę poważnie, więc szukam tutaj osób konkretnych, które naprawdę przyłożą się do współpracy.
To by było na tyle. Jeśli ktoś jest chętny to niech podsyła PW.
Pozdrawiam

Kami
Silnik Adventure Maker?

rustyjames
Dokładnie, silnik AM + kilka pluginów (min. plugin, który świetnie odwzorowuje światło latarki).
Najbardziej ubolewam nad brakiem supportu dla Win7, ale cóż jak się nie ma co się lubi to się lubi, co się maWink2

rustyjames