Zobacz temat


Kto tu jest? 1 Gości
 Drukuj temat
Sherlock Holmes: Crimes & Punishments
Rolus
W lutym Frogwares pochwaliło się, że tworzy kolejną część przygód lokatorów Baker Street. Premiera zaplanowana jest na IV kwartał 2013 roku. Co na razie wiemy o Crimes & Punishments? A właśnie to:

www.gbase.ch/uploads/ci/shots/Sherlock-Holmes---Crimes-and-Punishments_b_130522.jpg

- główny wątek fabularny obejmie 8 śledztw (śmietanka grzechów głównych, czyli zabójstwa, porwania i kradzieże),
- scenariusz opowiadać będzie całkiem nową historię, niespisaną wcześniej przez Conana Doyle'a,
- nieliniowość podyktowana systemem wyborów moralnych mających wpływ na naszą reputację i nastawienie ze strony świadków,
- dwanaście możliwych zakończeń,
- oprawa graficzna Unreal Engine 3 - wreszcie lepsza miminika, animacje ruchu i niekuklasty bohater,
- odwiedzimy wiktoriański Londyn i tereny wiejskie; też wiktoriańskie,
- widok tylko z trzeciej osoby,
- odmłodzony Sherlock (na zdjęciu),
- przerażający Watson.
 
kassiopestka
Dlaczemu przerażający?
I czy Unreal Engine 3 nie był już w Testamencie?
Edytowane przez kassiopestka dnia 03.04.2013 00:20
Aktualnie gram: Gemini Rue
Niedawno ukończone:Armikrog.
[color=#ff0000]
 
Rolus
kassiopestka napisał/a:
Dlaczemu przerażający?


Dlatemu:

YouTube Video


kassiopestka napisał/a:
Ale ten filmik gryzie się z informacją, że widok tylko 3-osobowy...


Ten filmik to, podejrzewam, element promocji nadchodzącej gry, podporządkowany konwencji fanowskiego "Creepy Watsona" wyciętego z "Sherlock Holmes: Nemesis". W "Crimes & Punishments" z widoku FPP rozwiązywać będziemy tylko niektóre zagadki.

kassiopestka napisał/a:
Unreal Engine 3 nie był już w Testamencie?

Z tego, co wiem, to nie. Przygodówki z Sherlockiem pracowały do tej pory w oparciu o autorskie silniki Frogwares.
Edytowane przez Rolus dnia 03.04.2013 10:11
 
kassiopestka
Bardzo mozliwe, ze masz rację. W Testamencie mocno podrasowali grafike, ale faktycznie to nie musial byc od razu Unreal Engine.
Aktualnie gram: Gemini Rue
Niedawno ukończone:Armikrog.
[color=#ff0000]
 
Rolus
kassiopestka napisał/a:
Bardzo mozliwe, ze masz rację. W Testamencie mocno podrasowali grafike, ale faktycznie to nie musial byc od razu Unreal Engine.

Przemodelowują też samego Sherlocka wzdłuż i wszerz od ponad 10 lat.

Tajemnica Mumii (2002)

www.gamesdbase.com/Media/SYSTEM/Valve_Steam/Snap/big/Sherlock_Holmes-_The_Mystery_of_the_Mummy_-_2008_-_Focus_Home_Interactive.jpg

Tajemnica Srebrnego Kolczyka (2004)

www.adventurearchiv.de/s/sherlock2review79.jpg

Przebudzenie (2006)

www.miastogier.pl/baza/Encyklopedia/gry/SherlockHolmesTheAwakened_PC/Galeria/sherlock_014.jpg

Nemesis (2007)

technopolis.polityka.pl/wp-content/uploads/2008/Screeny/Sherlock1.jpg

Tajemnica Perskiego Dywanu (2008)

img.gametap.com/products/Sherlock_PersianCarpet/us/productGondole.jpg

Sherlock Holmes kontra Kuba Rozpruwacz (2009)

images.g4tv.com/rimg_606x0/ImageDb3/183843_l/sherlock-holmes-versus-jack-the-ripper.jpg

Mystery of the Osborne House (2010) - nie Ozzy'ego

bulk2.destructoid.com/ul/175990-hd.jpg

Pies Baskervillów (2011)

assets.blaze.com/images/games/sherlockholmesbaskerville/EN/sherlockholmesbaskerville320x240.jpg

Testament Sherlocka Holmesa (2012)

media.pcgamer.com/files/2011/12/list-the-testament-of-sherlock-holmes.jpg

The Mystery of the Frozen City (2012)

i48.tinypic.com/29xg32g.jpg

Crimes & Punishments

www.gbase.ch/uploads/ci/shots/Sherlock-Holmes---Crimes-and-Punishments_b_130522.jpg

W 2006 Frogwares wypracowało sobie jeden model kanoniczny z pociągłym, ogórkowym jajogębiem, za którym nie przepadałem i od którego na szczęście odeszli w zeszłorocznym "Testamencie...".
Edytowane przez Rolus dnia 04.04.2013 10:01
 
kassiopestka
Od 2006 wzorowany jest na najpopularniejszym odtwórcy jego postaci, czyli Jeremym Bretcie.

redcircledc.org/assets/images/jeremybrett.jpg
Edytowane przez kassiopestka dnia 04.04.2013 13:48
Aktualnie gram: Gemini Rue
Niedawno ukończone:Armikrog.
[color=#ff0000]
 
Mel
W Srebrnym Kolczyku przypomina mi George'a Clooneya... Lol2
 
Rolus
kassiopestka napisał/a:
Od 2006 wzorowany jest na najpopularniejszym odtwórcy jego postaci, czyli Jeremym Bretcie.

Sherlock Breta był pełen życia. W grze nie pozwalał na to silnik, więc dobrze, że wprowadzają Holmesa w XXI wiek i rezygnują z egipskiej maski.

Mel napisał/a:
W Srebrnym Kolczyku przypomina mi George'a Clooneya... Lol2

W "Tajemnicy Mumii" dla odmiany kojarzy mi się z Heniem Lermaszewskim z serialu "Dom", który omyłkowo przebrał się za Sherlocka Holmesa i starał się rozwiązać zagadkę tego, co on tutaj właściwie robi. A w "Mystery of the Osborne House"?
 
kassiopestka
Jeremy Brett to jedyny słuszny Sherlock. Pfft
Przynajmniej mnie tak mocno kojarzy się z tą postacią, że niemal wierzę, iż słynny detektyw właśnie tak wyglądał. Pfft Pfft Pfft
Aktualnie gram: Gemini Rue
Niedawno ukończone:Armikrog.
[color=#ff0000]
 
Rolus
kassiopestka napisał/a:
Jeremy Brett to jedyny słuszny Sherlock. Pfft
Przynajmniej mnie tak mocno kojarzy się z tą postacią, że niemal wierzę, iż słynny detektyw właśnie tak wyglądał. Pfft Pfft Pfft

Brett też zaczął wierzyć, że jest Sherlockiem i że Sherlock jest nim. Zapadł nawet na chorobę psychiczną - scherlohondrię.
Edytowane przez Rolus dnia 05.04.2013 09:26
 
kassiopestka
Coś zmyślasz, nie ma takiej jednostki chorobowej. Pfft Zdiagnozowano u niego dwubiegunówkę, a jego stan pogorszył się po śmierci drugiej żony.
Aktualnie gram: Gemini Rue
Niedawno ukończone:Armikrog.
[color=#ff0000]
 
Rolus
kassiopestka napisał/a:
Coś zmyślasz, nie ma takiej jednostki chorobowej.

Pewnie, że jest. Najpierw mieliśmy donkiszoterię, która odeszła śmiercią naturalną po wielu kontuzjach spowodowanych walką z wiatrakami. Teraz mamy sherlohondrię. Choremu na sherlohondrię wydaje się, że jest fikcyjnym detektywem Sherlockiem Holmesem. Zaczepia przechodniów na ulicy pytając "gdzie się podziewałeś, Watson" albo "szukam smyczka do mojego Strada" albo opowiadając im skrajnie nieśmieszny żart:
- Ilu Watsonów potrzeba do wkręcenia żarówki?
- Nie wiem, odejdź pan stąd.
- Dwóch. Jednego, żeby o tym napisał. I drugiego, żeby zawołał mnie.

Albo idzie do apteki kupując:
- Dwie paczki conandoylów, poproszę.
- Czego?
- Conandoylów. Szybko, śpieszy mi się. John czeka.

Albo zaczepia obce psy i ich właścicieli.
- Ładny. Świeci w ciemności?

Albo boi się korzystać z toalety.
- Nie, nie. Mi się takie spływy źle kojarzą.

A jeśli już rodzina wyśle chorego do lekarza, to będzie szukał go w Afganistanie.
 
NajPhil
Przygodę zacząłem od Testamentu i pełen zachwytów zacząłem się "cofać", grając w kolejne odsłony. Zatrzymałem się na części opowiadającej o pojedynku z Arsen Lupin. Tam zabawa z ganianiem po muzeum czy tez bibliotece, odebrała mi całą przyjemność z gry.

Szkoda, że w nowej części zrezygnowano z autorskiego silnika. Sprawdzał się świetnie. To przeskakiwanie między trzema sposobami widoku bardzo ułatwiało i dynamizowało rozgrywkę. Za to pomysł z różnymi zakończeniami zapewne sprawi, że będzie sporo dodatkowej zabawy.
 
Jeziu5
A widzisz - mi na przykład zabawa w ciuciubabkę pasowała świetnie. Lubię takie zabawy nawet w rzeczywistości, więc w grze tym bardziej nie sprawiało mi to problemów. A co sądzisz o Kubusiu Rozpruwaczu ? Wink2

Ciekaw jestem tych "12 różnych zakończeń". Czy będą się różnić po prostu jednym zdaniem w napisach końcowych, czy może można liczyć na coś więcej...

Za to ja zawsze grałem widokiem FPP. Może to kwestia przyzwyczajenia, ale po przejściu 3 gier z Sherlockiem w takiej wersji nie mogłem się przyzwyczaić do TPP.
 
NajPhil
Rozpruwacz był świetny. W ogóle siłą tej serii są ciekawe i różnorodne rozwiązania techniczne. Np. to odtwarzanie tego, co zaszło w trakcie morderstwa. Momentalnie w głowie pojawiły mi się sceny z serialu C.S.I :)
Albo zabawa z liniami czasowymi, które miały wskazać nieprawidłowość - rewelacja.
 
Rolus
Szkoda, że premiera dopiero w I kwartale 2014 roku. Byłem już za pan brat z listopadem.
 
Toddziak
Im bliżej do premiery, tym bardziej nie mogę się doczekać. Gra będzie świetna, czuję w kościach Up
 
Przejdź do forum: