Leisure Suit Larry 2 - solucja

Dodane przez Adventure-Zone dnia 17.04.2006 13:02

Uwagi:
• Grę należy dość często zapisywać – niestety, drobny błąd może oznacza ć konieczność zaczyniania gry od początku.

• Tempo gry – tempo podczas prawie całej gry może zostać ustawione na maksymalne. Niestety, tylko prawie, ponieważ istniej ą fragmenty gry, gdzie tempo to należy zmniejszyć (przynajmniej do połowy), inaczej ukończenie gry nie będzie możliwe.

Poniższy opis uwzględnia te sytuacje.

Grę jako Larry rozpoczynasz stojąc przed domem Ewy. Wejdź do środka garaż u i przejdź w prawą stronę (Larry powinien być niewidoczny). PRZESZUKAJ GARAZ i WEZ DOLAR (3). Wyjdź z garażu i idź w górę, a następnie w prawo do parku. W parku poczekaj na biegnącego w tle faceta i OBEJRZYJ JOGGERA (1). Teraz idź do góry – znajdziesz się przed sklepem Molto Lira, idź dalej w prawo. Przejdź na prawą stronę Brown Derby i idź do góry i w lewo. Znajdziesz się w alejce, w której stoi duży kosz. OTWORZ KOSZ, a następnie podejdź do dziury w płocie i OBEJRZYJ DZIURE (1). Idź do w prawo. Znajdziesz się przed sklepem Quickie Mart. Wejdź do środka i podejdź do kobiety siedzącej za ladą , OBEJRZYJ KOBIETE, a następnie POROZMAWIAJ Z KOBIETA i KUP BILET (3) na loterię . Zostaniesz poproszony o podanie sześciu szczęśliwych dla ciebie liczb – możesz wpisać dowolne (z podanego przedziału, oczywiście). Zabierz bilet i wyjdź ze sklepu. Idź w lewo a ż do studia telewizyjnego. Wejdź po schodach do środka. Podejdź do kontuaru i OBEJRZYJ KOBIETE. POROZMAWIAJ Z KOBIETA i POKAZ BILET. Okaże się, że recepcjonistka ma kłopoty ze wzrokiem i akurat zapomniała swoich okularów – dzięki czemu nie może obejrzeć twojego biletu na loterię – poda ci numery, które wygrały – zapisz je! – ponieważ za chwilę będziesz je musiał podać (10). Recepcjonistka poinformuje cię o wygranej i poprosi o przejście do poczekalni. W poczekalni podejdź do ławki i USIADZ (1). Musisz poczekać a ż otworzą się drzwi z lewej strony – wyjdzie mężczyzna i powie, żebyś za nim poszedł . WSTAN i idź . Znajdziesz się na planie „Randki w ciemno”. Podczas programu dziewczyna (Barbara) będzie zadawała ci różne pytania – możesz wpisać dowolne odpowiedzi – nie będą miał y żadnego wpływu na twoją wygraną (20). Po zakończeniu programu przejdź do poczekalni i odbierz nagrodę (6) – bilet na rejs luksusowym statkiem (razem z piękną Barbarą ). Podejdź do ławki i USIADZ. Tym razem poczekaj aż otworzą się drzwi z prawej strony – wyjdzie kobieta i powie żebyś szybko za nią poszedł . WSTAN i idź za nią . Znajdziesz się na planie Koła Fortuny – Larry podejdzie do koła i zakręci nim, wygrywając milion dolarów (12). Po odebraniu nagrody (7) znajdziesz się w recepcji. Wyjdź ze studia i idź na dół i w prawo, aż dojdziesz do sklepu Molto Lira. Wejdź do środka i podejdź do lady. OBEJRZYJ KOBIETE, OBEJRZYJ ZNAK, podejdź do kąpielówek wiszących z tyłu sklepu i WEZ KAPIELOWKI (5). Podejdź z powrotem do sprzedawczyni i ZAPLAC (3). Wyjdź ze sklepu i id ź w lewo i w dół , a ż dojdziesz do domu Ewy. Gara ż jest już zamknięty, ale przed domem stoją kosze ze śmieciami. PRZESZUKAJ SMIECI (musisz to zrobi ć dwukrotnie) i WEZ PASZPORT (5). Id ź w prawo do fryzjera (Barber shop). Wejdź do środka i USIADZ na fotelu stojącym po środku. Kiedy fryzjer zakończy układanie twoich włosów (3), wyjdź od niego i id ź w górę , przejdź alejką obok muru z neonem „BAR”. Przy Brown Derby skręć w prawo znajdziesz się przed drogerią (Drug store). Wejdź do środka i wejdź między regały z lewej strony. Ze stojącego po prawej stronie regału WEZ OLEJEK, podejdź do sprzedawcy i ZAPLAC (9) mu. Wyjdź ze sklepu i idź w górę do Quckie Mart – wejdź do środka, podejdź do stojącej po środku maszyny i WEZ SODE (5). Podejdź do sprzedawczyni i ZAPLAC (3) jej. Wyjdź ze sklepu i idź w dół , przy drogerii skręć w lewo, przejdź obok Brown Derby i sklepu Molto Lira, a ż dojdziesz do skrzyżowania, przy którym znajduje się sklep muzyczny (pojawi się napis informujący o otwarciu tego sklepu). Wejdź do środka, podejdź do lady, OBEJRZYJ KOBIETE i POROZMAWIAJ Z KOBIETA. Po fascynującej konwersacji prowadzonej w języku hiszpańskim (z tłumaczeniem oczywiście) dostaniesz od kobiety instrument muzyczny (7) z ukrytym w środku mikrofilmem. Po wyjściu ze sklepu obejrzyj krótką scenkę animowaną . Okaże się , że Larry został pomylony z tajnym agentem, a ponadto zainteresowało się nim KGB. Idź w prawo, mi ń Bar i idź w dół , obok fryzjera skręć w prawo – znajdziesz się na nadbrzeżu (podczas przechodzenia obok baru może się pojawić pijak – zignoruj jego zaczepki – to przebrany agent KGB). Przy nadbrzeżu cumuje twój statek. Podejdź do stojącego marynarza i POROZMAWIAJ Z FACETEM i POKAZ BILET (9). Dostaniesz się na pokład statku. Po krótkiej scence pokaże się ekran z przekrojem statku – Larry stoi na samym dole, po prawej stronie. UWAGA: Należy zmniejszyć tempo gry. Id ź w prawo – znajdziesz się w swojej kabinie. Przejdź na górę i WEZ OWOC (3). Podejdź do drzwi z prawej strony, OTWORZ DRZWI i wejdź do przylegającej kabiny – czeka cię niespodzianka. Po zakończonej rozmowie wróć do swojej kabiny i zapisz grę . Teraz wróć do kabiny z „niespodzianką ” – uwaga, niespodzianka moż e wrócić – najlepiej po wejściu do tej kabiny od razu przejść na gór ę i przejść obok szafy do szafki nocnej. OTWORZ SZUFLADE, WEZ ZESTAW (6) do szycia, ZAMKNIJ SZUFLADE. (Jeżeli masz ochotę to możesz zapozna ć się z „niespodzianką ” – tylko zapisz przedtem grę, możesz również otworzyć szafę ). Wróć do swojej kabiny, wejdź za szafę i ZALOZ KAPIELOWKI. Wyjdź z kabiny i id ź w lewo do schodów – wejdź po nich na górę i przejdź do następnych, po których równie ż wejdź i idź w prawo na basen. Podejdź do wolnego leżaka. UZYJ OLEJEK (3) i LEZ (3). Po chwili podejdzie do ciebie blondynka – niestety musisz ją zignorować – agentka dr Nonookee. (jeżeli masz ochotę to idź za ni ą – zapisz tylko grę ). Kiedy odejdzie WSTAN (na wszelki wypadek zapisz grę ) i wejdź do basenu. PLYWAJ (inaczej Larry utonie), a następnie ZANURKUJ – szybko podpłyń do leżącej na dnie górnej części bikini i WEZ BIKINI (7) i wracaj na powierzchni ę (nie marud ź za długo pod wodą – Larremu może zabraknąć powietrza). WYJDZ Z BASENU. UZYJ OLEJEK (3) i wróć do swojej kabiny. Wejdź za szafę i ZALOZ GARNITUR. Wyjdź z kabiny (możesz znowu przyspieszy ć tempo gry). Wejdź po schodach tak, jak na basen tylko tym razem id ź w lewo – trafisz do fryzjera. USIADZ na fotelu, poczekaj aż fryzjer za ł o ż y ci „perukę ” (3) i wyjdź . Id ź teraz w prawo, wejdź po schodach na samą górę – znajdziesz się w barze. Podejdź do lewej części baru i WEZ DIP (2). Wyjdź z baru i zejdź na dół . Id ź w lewo i wejdź po schodach obok fryzjera (zapisz grę ). Przejdź w lewo – znajdziesz się na mostku. Przejdź ostro ż nie na praw ą stronę i podejdź do dźwigni (unikaj wejścia na środek pomieszczenia lub przejścia na lewą stronę – zauważy ci ę kapitan, co oznacza koniec gry). POCIAGNIJ DZWIGNIE (8). Opuść mostek, zejdź po schodach na dół i idź w prawo. Wejdź po schodach na kolejny poziom statku i przejdź do szalupy ratunkowej. Podejdź do szalupy i WSKOCZ W SZALUPE (2) (na wszelki wypadek zwolnij tempo). Kiedy szalupa znajdzie si ę w wodzie (5) UZYJ OLEJEK (5) , ZALOZ PERUKE (5) i WYRZUC DIP (2). Kolejne dziesięć dni Larry spędzi, płynąc samotnie w szalupie. Dzięki temu, ż e użyłeś olejku uda ci się uniknąć poparzenia. Peruka ochrania ci ę prze udarem słonecznym (5). Zabrana ze sklepu woda sodowa uchroni przed odwodnieniem (5). Zabrany zestaw do szycia umożliwi ci złapanie ryby (10). (Jeżeli nie wyrzucisz dipu, to Larry zje go i śmiertelnie się nim zatruje.) Po dziesięciu dniach zmagań z żywiołem wylądujesz na plaży. Przejdź na dół do dżungli (na razie nie id ź w prawo – czeka tam agent KGB. Po dżungli będziesz krążył , wychodząc do różnych lokacji – restauracji, pokoju gościnnego, fryzjera i z powrotem na plażę . Po środku dżungli rośnie kwiat – musisz go zabrać , kiedy będziesz przechodził obok (najlepiej wpisać WEZ KWIAT (3) i zbliżając się do niego, używać klawisza F3). Pierwszą lokacją , do której wychodzisz z dżungli, jest restauracja. Podejdź do kelnera i POROZMAWIAJ Z FACETEM. Dowiesz się , ż e na razie nie ma wolnych miejsc i musisz poczekać . Podejdź do krzesła i USIADZ (1) na nim. Musisz poczekać , aż cała restauracja wypełni się gość mi. Wtedy dopiero zostanie przygotowany stolik dla ciebie (1). Kiedy kelner opuści salę , podejdź do barku stojącego w lewym dolnym rogu i WEZ NOZ (3) (leż y mniej więcej po środku). Wyjdź z restauracji. Kolejna lokacja to pokój gościnny. Zignoruj pokojówkę (można się z nią przespać (zapisz grę ), ale źle się to kończy). Podejdź do szafki nocnej stojącej obok łóżka i WEZ ZAPALKI (2). Przejdź do łazienki i WEZ MYDLO (2). Wyjdź z pokoju. Po kolejnych odwiedzinach w dżungli wyjdziesz do fryzjera. Podejdź do fotela i USIADZ w nim. Dzięki specjalnej kuracji otrzymasz nową fryzurę (3). Wyjdź od fryzjera. Wrócisz z powrotem na plażę . Przejdź w lewo. Zauważ, że na skale po lewej stronie leży dół od bikini. Podejdź i WEZ BIKINI (4). Wróć do dżungli. Wyjdź z restauracji. W pokoju gościnnym wejdź za łazienkę i ZALOZ BIKINI (5), a następnie UMIESC PIENIADZE W BIKINI (12) i wyjdź z pokoju. U fryzjera (USIADZ na fotelu) przejdziesz zabieg usuwania zbędnego owłosienia z całego ciała (3). Kiedy ponownie znajdziesz się na plaży, upodobniony do kobiety, idź w prawo. Dzięki przebraniu ominiesz agenta KGB (12). Znajdziesz się nad urwiskiem – nie ma obawy, tym razem nie możesz spaść . Po dojściu do końca urwiska (pojawią się napisy) ZALOZ GARNITUR (6). Znajdziesz się przed wejściem na lotnisko. Przed drzwiami stoi dwóch agentów KGB przebranych za hare-krishna. Podejdź do nich (nie za blisko) i DAJ KWIAT (7). Agenci zaskoczeni tym gestem odejdą . Wejdź do terminalu lotniska. Idź w lewo i wejdź do fryzjera. OBEJRZYJ KOBIETE (3) i USIADZ na fotelu. Larry wróci do swojej poprzedniej fryzury z czego będzie bardzo niezadowolony. Jako przeprosiny otrzyma odżywkę (uwaga, łatwopalna) (3). Wyjdź od fryzjera i idź w prawo, omiń informację i przejdź na salę odpraw. Podejdź do siedzącego tu faceta i POKAZ PASZPORT (5). Larry będzie musiał pokazać wszystkie posiadane przez niego przedmioty. Id ź w prawo i podejdź do taśmociągu. Poczekaj na walizkę z bombą (możesz zwolnić trochę tempo gry). Zawartość walizek można podgląda ć w okienku z lewej strony. Szukana przez ciebie zawiera bomb ę w postaci lasek dynamitu z podłączonym zapalnikiem (sama walizka jest w kolorze kamuflażu). WEZ WALIZKE z bombą (5). Larry wyniesie j ą do holu (15). Tam bomba wybuchnie, dzięki czemu zniknie kolejka do informacji. Podejdź do lady i KUP BILET (5). Po długiej rozmowie id ź z powrotem w prawo. UWAGA, zwolnij tempo! Ponownie podejdź do siedzącego faceta i POKAZ PASZPORT. Id ź w prawo do końca holu. Podejdź do czerwonej maszyny i KUP UBEZPIECZENIE (3). Podejdź do kobiety za ladą i ZAMOW JEDZENIE. Kiedy kobieta postawi przed tobą talerz PRZESZUKAJ JEDZENIE i WEZ SPINKE (7). Wejdź na ruchomy chodnik i przejedź do wyjścia #1. Podejdź do lady i WEZ BROSZURE (11) (leży po lewej stronie). POKAZ BILET (3) i wejdź na pokład samolotu. Podejdź do stewardesy i po zakończonej rozmowie zajmij miejsce w fotelu. Po starcie (pamiętaj o zwolnieniu tempa) DAJ BROSZURE (8) siedzącemu obok ciebie facetowi i ZABIERZ TOREBKE (5). WSTAN i przejdź do tylnej części samolotu. Naprzeciwko drzwi od ubikacji (obok nich miga czerwone światł o) znajduje się wyjście awaryjne – niestety, jest niewidoczne. Podejdź do wyjścia awaryjnego i UZYJ SPINKI (5), POCIAGNIJ DZWIGNIE, ZALOZ SPADOCHRON (4) i OTWORZ DRZWI (6). Larry zostanie wyssany na zewnątrz. Kiedy Larry zacznie spada ć , POCIAGNIJ RACZKE – otworzy się spadochron (można znowu zwiększyć tempo gry) i Larry wyląduje na drzewie. ODETNIJ SPADOCHRON (8). Kiedy Larry podniesie się po upadku, WEZ KIJ (4) leżący tu ż obok. Zapisz grę . Podejdź ostro ż nie do rosnących tutaj krzaków – środek ekranu – w miejscu, w którym kończą się kamienie i CZOLGAJ POD KRZAKIEM (6). Dzięki temu uda ci się bezpiecznie ominąć niebezpieczne osy. Idź na dół . Kiedy będziesz przechodzi ł , pod drzewem zaatakuje cię anakonda. UZYJ KIJA (10). Id ź w prawo. Zobaczysz, jak ucieka stąd mała małpka. Uwaga zaraz wejdziesz na ruchome piaski – jedyna bezpieczna droga wiedzie przez ślady pozostawione przez małpkę . Zanim wejdziesz na ruchome piaski zapisz grę. Po przejściu na drugą stronę (5) znajdziesz się przed strumieniem. Podejdź ostro ż nie nad sam brzeg, tuż przy dużym kamieniu (możesz trochę zmniejszyć tempo gry) i CHWYC LIANE, a następnie – korzystając z klawisza F3 – CHWYC kolejną LIANE i jeszcze raz, aż wylądujesz po drugiej stronie (6). Podejdź do zwisającej liany I WEZ LIANE (4). Idź w prawo. Znajdziesz się na plaży, gdzie spotkasz swoją przyszłą żonę (10). Po odbytej rozmowie z wodzem wioski (25) idź w dół , a następnie w prawo. Podejdź do wygasłego ogniska i WEZ POPIOL (6). Idź w dół , na plażę i WEZ PIASEK (3). Wróć nad przepaść (tam gdzie rozmawiałeś z wodzem). Zapisz grę – łatwo tutaj spaść w dół . Stań tuż przy krawędzi przepaści, mniej więcej po środku i RZUC LIANE (11). Larry znajdzie się po drugiej stronie. Idź dalej, aż dojdziesz do lodowca. UZYJ POPIOLU (10)(ewentualnie możesz UZYJ PIASKU – efekt jest ten sam). Idź dalej – dojdziesz do lokacji z windą . Podejdź do pęknięcia w skale, tuż przy krawędzi (na wszelki wypadek zapisz grę ). UMIESC TOREBKE W BUTELCE z odżywką (5), UZYJ ZAPALKI (5) i WYRZUC BUTELKE (10). Larry wrzuci w przepaść przygotowany w ten sposób koktajl wybuchowy. Eksplozja spowoduje otworzenie się drzwi windy. Wejdź do środka (50). Obejrzyj końcowe animacje i... to już koniec!

Autor: www.playit.pl

   

Oceny


Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?