Lume - poradnik, solucja

Dodane przez Przemo dnia 28.12.2015 02:40

Wcielamy się w małą dziewczynkę Lumi, która wyrusza w odwiedziny do swojego dziadka. Po dotarciu okazuje się, że ten poszedł do miasta, aby dowiedzieć się czegoś na temat braku światła. Przed jego powrotem czeka nas do wykonania kilka zadań.

  • W pierwszej lokacji zabierz szczebelki z niewielkiego płotka obok.
  • Skorzystaj z drabiny, aby zejść do niższej części podwórza.
Lume poradnik solucja
  • Przeczytaj kartkę zawieszoną na drzwiach. To list od Grandpa.
  • Dziadzio prosi nas o naprawienie jednego z paneli solarnych (kraniec dachu). Kliknij na nim i ułóż puzzle, tak aby wszystkie linie idealnie się ze sobą łączyły.
Lume poradnik solucja
  • Następnie spróbuj wejść do domku. Drzwi okażą się zamknięte.
  • Zerknij więc jeszcze raz na kartkę.
  • Widnieją na niej trzy literki - A, G, A.
  • Przyporządkuj teraz każdej literce numer miejsca, pod którym znajduje się w alfabecie.
  • Otrzymujemy kod 1, 7, 1. Wprowadzamy go na zamku i wchodzimy do środka.
Lume poradnik solucja
  • Będąc na korytarzu, przyglądamy się pękowi kluczy na ścianie.
  • Musimy zaznaczyć trzy klucze, które pasują do konturów po prawej. Ułożenie jest losowe, więc różni się za każdym razem.
  • Przy pierwszej rozgrywce wybrałem klucze 1, 4 i 9 podążając wg. wskazówek zegara, a podczas drugiej rozgrywki wybrałem klucze 2, 8 i 11.
Lume poradnik solucja
  • Wejdź teraz do pomieszczenia z generatorem prądu (drzwi z błyskawicą).
  • Użyj kluczy na generatorze.
  • Kliknij na nim, a twoim oczom ukaże się panel.
  • Twoim zadaniem jest połączenie przewodami odpowiednich wejść korzystając z podpowiedzi na kartce.
  • Tak więc korzystając z poniższego obrazka łączymy:
  1. 1) 6 i 10
  2. 2) 8 i 9
  3. 3) 4 i 11
  4. 4) 5 i 12
  5. 5) 1 i 7
  6. 6) 2 i 3
Lume poradnik solucja
  • Przyjrzyj się zestawom zdjęć wiszącym na ścianie.
  • Wejdź schodami na wyższy poziom.
Lume poradnik solucja
  • Przyjrzyj się dwóm zielonym książkom znajdującym się na szafeczkach. Pierwsza zawiera informacje na temat paneli solarnych, druga zaś na temat gramofonu.
  • Spojrzyj na deskę kreślarską. Znajduje się na niej jakiś plan.
Lume poradnik solucja
  • Musisz ustalić pozycję na tabeli. Aby to zrobić, należy korzystać ze wskazówek widniejących na kartce.
    Poniżej prezentujemy gotowe rozwiązanie. Na tabeli można zakreślić tylko jedną pozycję. Liczy się pozycja końcowa: A5, A8, G8, G10, J10, G7, G5, F5
Lume poradnik solucja
  • Kliknij teraz na korbę gramofonu. Zapamiętaj nuty.
  • Zejdź na parter i kliknij na drzwiach pod schodami.
  • W tej zagadce musisz odwzorować nuty, które usłyszałeś z gramofonu.
  • Zauważ, że pierwsza nuta znajdowała się na czerwonej trzeciej linii. Gra podpowiada, że punktem startowym jest klawisz pomalowany na czerwono.
  • Jeżeli łamigłówka sprawi Ci zbyt dużo kłopotów, to zachęcamy ze skorzystania z poniższej podpowiedzi:
    6 3 4 7 3
Lume poradnik solucja
  • Zajrzyj do środka pomieszczenia i zabierz z szafki lornetkę.
  • Wejdź schodami na piętro, a następnie wyjdź na zewnątrz, klikając na krawędź domu na prawo od deski kreślarskiej.
Lume poradnik solucja
  • Przejdź w stronę lasu i użyj lornetki na prześwicie między drzewami.
  • Zejdź drabiną na dół i wejdź do domu.
  • Pod miejscem, z którego zabrałeś klucze widnieje zlew. Kliknij na szafce pod nim.
Lume poradnik solucja
  • Znajdziesz tam zamek szyfrowy. Twoim zadaniem jest wpisanie trzech kombinacji cyfr (tak trzech). Wskazówki znajdziesz w zielonej dużej księdze, w której była notka o gramofonie.
  • Niektóre wskazówki poukrywane są w tekście, niektóre są jego częścią lub „grą słów”. Z następującej notki możemy wyłonić następujący schemat.
Lume poradnik solucja
  • Rozwiązaniem są następujące liczby:
  1. a) 1 2 3
  2. b) 2 1 1
  3. c) 8 8 7
  • Wpisujemy je na zamku. Każdą kombinację potwierdzamy czerwonym przyciskiem.
Lume poradnik solucja
  • Z wnętrza półki zabieramy klucz francuski i przewód elektryczny.
  • Zajrzyj ponownie do składziku i użyj dwukrotnie klucza francuskiego na rowerze.
  • Zabieramy piastę od koła i rozkręconą ramę.
Lume poradnik solucja
  • Wróć teraz do prześwitu w drzewach i użyj ramy w miejscu, w którym wskazuje trójkąt.
  • Następnie na stelażu użyj piasty, sztachet płotu i na koniec szpuli z przewodem.
  • Brawo, właśnie udało Ci się przywrócić zasilanie w domku.
Lume poradnik solucja
  • Na zakończenie pozostaje wrócić tylko do pomieszczenia z generatorem i nacisnąć na przycisk zasilania.
  • Możesz obejrzeć niezbyt długą animacją końcową.
Lume poradnik solucja

Jeżeli gra przypadła Ci do gustu, możesz sięgnąć po utrzymaną w tym samym charakterze produkcję Lumino City.

Autor: Przemo

   

Komentarze


Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
   

Dodaj komentarz


Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
   

Oceny


Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?