Lilly Looking Through - poradnik

Dodane przez Przemo dnia 22.11.2013 17:58

Spis treści:

    Lokacja 1
    Lokacja 2
    Lokacja 3
    Lokacja 4
    Lokacja 5
    Lokacja 6
    Lokacja 7
    Lokacja 8
    Lokacja 9
    Lokacja 10

Lokacja 1

  • Grę rozpoczynasz od krótkiego tutoriala. Kliknij na żabę.
  • Kliknij na czerwony szal. Wiatr przeniesie go w inne miejsce.
  • Spróbuj pchnąć wózek stojący po prawej. Jest za ciężki.
  • Spróbuj więc wdrapać na górę z piasku. Jest zbyt wielka, ale w lokacji pojawi się chłopiec.
  • Spróbuj dosięgnąć nim gogli wiszących wyżej.
  • Pchnij beczkę, a następnie wyciągnij z niej korek.
  • Pchnij pustą beczkę jeszcze raz i sięgnij po gogle.
  • Jako Lilly podnieś obręcz od beczki i użyj na zepsutym wózku.
  • Wózkiem posłuż się do wdrapania na górę piasku.
  • Kliknij na bazię i podpal ją o palącą się drugą sztukę.
  • Przy pomocy bazi podpal winę utrzymującą pomost.
  • Kiedy spróbujesz dosięgnąć szala, wiatr ponownie go zwieje i przy okazji porwie także chłopca.
  • Kliknij dwukrotnie na roślinę z owocami.
  • Kiedy urośnie odnoga dużej dziwnej rośliny, użyj jej do przedostania się na drugą stronę.
  • Kliknij na drewnianą windę, a następnie podnieś czapkę chłopca.
  • Przedostań się na półkę skalną obok lampy i biegnij wzdłuż mostu.

Lokacja 2

  • Przyjrzyj się odnodze rośliny blokującej most.
  • Zerwij jedną z bazi i podpal ją.
  • Przytrzymaj paląc ą się bazię na odnodze rośliny, a po chwili zniknie.
  • Przejdź dalej i chwyć za lianę.
  • Czeka Cię teraz mała zagadka logiczna. Musisz stworzyć trzy bańki, aby przedostać się do dalszej części lokacji
  • Duża bańka: Wejdź na płytę i pociągnij wpierw za krótszą dźwignię przed Tobą. Teraz pociągnij dłuższą dźwignię nad głową bohaterki. Następnie pociągnij kolejno za krótką i długą dźwignie.
  • Bańka zmniejszy się, więc przesuń najpierw krótką, a później długą jeszcze raz. Skocz na platformę za tobą.
  • Średnia bańka: Wystarczy, ze klikniesz na długą dźwignie. Ponownie zeskocz na platformę.
  • Mała bańka: Jeżeli rura odpowietrzająca jest skierowana w stronę Lilly, to pociągnij za długą dźwignię, następnie za krótką i ponownie za długą.
  • Uwaga. Jeżeli nieprawidłowo ułożysz bańki, możesz przekuć je za pomocą ostrego bambusa leżącego obok.
  • Możesz wskoczyć na bańki i zabrać gogle.
  • Załóż gogle i wskocz do rury.

Lokacja 3

  • Zdejmij okulary i przeskocz na drugą stronę kładki chwytając się liany.
  • Kiedy płyta spadnie na dół, załóż ponownie gogle i udaj się na niższy poziom.
  • Chwyć za długą dźwignię.
  • Chwyć za koło, aby zaczęła płynąć woda. Zauważysz także, że na słupku po prawej zacznie unosić się dysk.
  • Kliknij ponownie na kole, aby dysk opuścił się.
  • Obok miejsca, gdzie spadł głaz znajdziesz kawałek drewna. Użyj go na dysku i ponownie zakręć kołem.
  • Kliknij na dźwigni, aby zablokować rurę
  • Dysk potrąci linę. Kliknij na drewnianej dźwigni i wespnij się po linie.
  • Załóż gogle i kieruj się wzdłuż pomostu.
  • Zdejmij gogle i przeskocz na rurę do której spływa woda.
  • Na zakończenie tego etapu chwyć za linę.

Lokacja 4

  • Załóż okulary i spróbuj wejść na dużą gałąź.
  • Kiedy na niej skoczysz, spadnie jeden z żołędzi, który zostanie zabrany przez wiewiórkę.
  • Przeskocz na gałąź po lewej i zaczep dwukrotnie śpiącą tam sowę.
  • Spróbuj ponownie strącić żołędzia. Tym razem wiewiórka zostanie zabrana przez sowę.
  • Chwyć za łychowatą gałąź, którą strąciła sowa i użyj jej na kamieniu.
  • Każ Lilly podważyć kamień, a następnie użyć gałęzi na ściekającym strumyczku.
  • Zdejmij gogle z oczu i przejdź na drugą półkę skalną po gałęzi.
  • Chwyć za żołędzia i umieść go w ziemi na trzeciej półce skalnej.
  • Załóż ponownie okulary i przedostań się na skałę z kamienną kulą.
  • Naskocz dwukrotnie na przycisk po prawej, a także jeden raz po lewej. Kula znajdzie się naprzeciwko Lilly blokując dopływ wody.
  • Wejdź na malutkie schody po lewej i zdejmij okulary.
  • Znajdziesz się na kuli. Skocz po niej tyle razy, aż zapadnie się do środka.

Lokacja 5

  • Pchnij raz kamień, po czym załóż gogle.
  • Przejdź kilka kroków przed siebie i zdejmij gogle z oczu.
  • Cofnij wielki kamień dwa razy w kierunku wejścia.
  • Chwyć za drewniany stojak i umieść go przed mniejszą kulą. Załóż okulary.
  • Podbiegnij do wejścia i zdejmij gogle. Pchnij większy kamień i ponownie załóż gogle.
  • Przejdź w kierunku kładki po czym zdejmij gogle.
  • Spróbuj spuścić się po kładce. Zakładając gogle dostaniesz się na niższy poziom, a stamtąd do łózki.
  • Stojąc przed bramą, kliknij na dźwignię po lewej od łózki.
  • Zakręć lewym kołowrotem
  • Wejdź po łódce na bramę i chwyć za płytę.
  • Woda opuści się, a Ty pociągnij za uchwyt.
  • Pokręć prawym kołowrotem, a bohaterka będzie mogła wpłynąć na dziedziniec.
  • Spróbuj otworzyć drzwi po prawej. Są zamknięte, więc załóż gogle i wdrap się na dach zatopionej chaty.
  • Kieruj się na czubek dachu. W momencie kiedy Lilly skoczy, szybko załóż gogle. Dostaniesz się na mur.
  • Spróbuj otworzyć drzwi po prawej. Także zamknięte, więc zdejmij okulary i wejdź do środka.

Lokacja 6

  • Wredny nietoperz zawinie Ci gogle.
  • Kliknij dwa razy na dźwigni w głębi, aż pojawi się symbol słońca (spirali).
  • Skocz teraz na pierwszą od lewej płytę, a zapali się światło.
  • Nietoperz blokuje środkową lampę, więc skocz na trzecią płytę.
  • Użyj windy, aby zjechać na niższy poziom.
  • U stóp trzeciej latarni znajduje się guma, którą można użyć jako procy.
  • Podnieś jeden z kamieni i użyj na gumie p lewej stronie.
  • Wyceluj kamień w nietoperza, a ten odleci.
  • Wróć na górę i skocz na środkową płytę.
  • Pociągnij raz za dźwignię, aby móc obracać lampami.
  • Musisz teraz obracać tak lampami, aby Lilly mogła przeskakiwać z jednej na drugą.
  • Kiedy już ustawisz lampy (wspomagaj się obrazkiem poniżej) pociągnij jeszcze raz za dźwignię, a
  • pojawią się na tarczy trzy symbole.
  • Skocz na środkową płytę, aby wprawić wszystkie lampy w ruch.
  • Przeskakuj na kolejne lampy, a następnie przejdź przez drzwi.

Lokacja 7

  • Pociągnij za linkę od najmniejszego, żółtego dzwonka. Nietoperz odleci, pozostawiając Twoją własność.
  • Pociągnij za linkę od dzwonka niebieskiego, a następnie od zielonego i ponownie od niebieskiego.
  • Na koniec pociągnij za linkę od dzwonka niebieskiego. Gogle wpadną do groty pod wodą. Udaj się tam.

Lokacja 8

  • Czeka Cię teraz mała zagadka logiczna. Musisz rozświetlić jaskinie, aby znaleźć swoje gogle.Obok znajdują się urządzenie, których dolną część możesz opuszczać lub podnosić, a górną część uderzać, zmieniając kolor kolumn na inny.
  • Uderz dzwonkiem o niebieską tubę.
  • Uderz dzwonkiem o czerwoną tubę.
  • Opuść czerwoną tubę odsłaniając kolor fioletowy.
  • Uderz dzwonkiem o czerwo-fioletową tubę.
  • Opuść niebieską tubę odsłaniając kolor pomarańczowy.
  • Uderz dzwonkiem o niebiesko-pomarańczową tubę.
  • Podnieś tubę czerwoną zakrywając fioletowy kolor
  • Uderz dzwonkiem o czerwoną tubę.
  • Opuść żółtą tubę odsłaniając kolor zielony.
  • Uderz dzwonkiem o żółto-zieloną tubę.
  • Podnieś tubę niebieską zakrywając pomarańczowy kolor.
  • Uderz dzwonkiem o niebieską tubę.
  • Kolumny zaświecą się na żółto rozświetlając dno.
  • Załóż gogle na oczy i porusz głaz blokujący przejście.
  • Zdejmij gogle i popłyń w lewo do kolejnej groty.

Lokacja 9

  • Kolejną grotę obejrzyj w goglach oraz zwróć uwagę na kolor skał. Czeka nas ponownie zabawa z barwami, więc wróć do poprzedniej lokacji.
  • Musisz zmienić kolor groty na żółty. W tym celu:
  • Uderz dzwonem o niebieską tubę.
  • Opuść niebieską tubę odsłaniając kolor pomarańczowy.
  • Uderz dzwonkiem o tubę niebiesko-pomarańczową.
  • Uderz dzwonkiem o czerwoną tubę.
  • Zadanie wykonane, możesz wrócić do jaskini.
  • Wejdź na brzeg. Musisz dobrać się do sopla wiszącego na suficie skacząc po grzybach.
  • Biegnij w lewo i wskocz na najmniejszego grzyba.
  • Następnie z niego skocz w lewo, a kiedy Lilly będzie w powietrzu, szybko załóż okulary.
  • Skocz w lewo ponownie i w czasie lotu zdejmij okulary.
  • Skocz w lewo na największego grzyba.
  • Skocz w prawo i zdejmij w czasie lotu okulary.
  • Skocz w prawo.
  • Skocz po sopel lodu, a w czasie lotu załóż okulary.
  • Zabierz sopel.
  • Będąc w sadzawce załóż okulary i popłyń w dół.
  • Przepłyń przez mniejsze przerębel.
  • Znajdziesz się pod kratą. Użyj na krze lodu sopla, aby ją rozbić.
  • Pobiegnij w górę, a następnie kilka kroków na prawo.
  • Załóż gogle i kliknij na brata.
  • Pobiegnij za nim.

Lokacja 10

  • Lilly wskocz na drewniany okrąg w bruku. Załóż okulary, aby obejrzeć krótką animację.
  • Przełącz się na brata i pociągnij nim za dźwignię.
  • Każ mu wejść w środek dziwnego urządzenia po lewej.
  • W tym momencie wskocz ponownie Lilly na drewniany przycisk.
  • Załóż ponownie gogle, jeśli je zdjąłeś/zdjęłaś.
  • Kolejna zagadka z kolorami. Tym razem należy zmienić barwę motyli latających wokół drzewa oraz kwiatów na czerwony.
  • Uderz wpierw w niebieski bęben, a następnie w zielony.
  • Skocz na drewniany przycisk. Kwiaty zmienią barwę na zielony.
  • Uderz teraz w niebieski oraz pomarańczowy bęben.
  • Skocz na platformę, a kwiaty zmienią barwę na żółty.
  • Uderz w pomarańczowy bęben.
  • Skocz na platformę, a kwiaty przybiorą kolor pomarańczowy.
  • Uderz w zielony i niebieski bęben.
  • Ubarw kwiaty na czerwono skacząc na platformę.
  • Możesz zdjąć gogle.
  • Musisz teraz użyć pompy do zebrania jedwabiu.
  • Obok Lilly znajduje się kołowrót, obsługujący tryb pompy.
  • Jeżeli dźwignia na panelu urządzenia znajduje się na górze, wtedy można poruszać pompą w górę i w dół. Jeżeli zaś dźwignia znajduje się w prawym dolnym końcu, wtedy można regulować długość pompy. Samą pompą możesz poruszać przy pomocy Rowa, każąc mu biegnąć w lewo lub prawo.
  • Może się zdarzyć, ze pompa nie zatrzyma się bezpośrednio pod którymś z koszów. Ja rozwiązałem w ten problem w taki sposób, że obniżyłem wysięgnik pod najniższy z koszów i wysunąłem maksymalnie na prawo. Po tym zabiegu, pompa powinna idealnie podsunąć się na właściwe miejsca.
  • Pociągnij za dźwignię w maszynie, gdzie znajduje się jedwab.
  • Biegnij za Rowem.
  • Na zakończenie załóż gogle.
Autor: Przemo
   

Komentarze


Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
   

Dodaj komentarz


Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
   

Oceny


Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?