The Raven - Legacy of a Master Thief: Chapter 3 - A Murder of Ravens - poradnik

Dodane przez dnia 09.11.2013 11:18

Poradniki do poprzednich rozdziałów znajdziesz pod następującymi linkami:

Statek (Patricia)

  • Dalszą przygodę kontynuujemy jako Patricia. Po dłuższej rozmowie w kabinie dziewczyny
  • wyjdź na zewnątrz i udaj się pod drzwi po drugiej stronie. Podsłuchaj rozmowę Incha.
  • Bohaterka wyjdzie na zewnątrz. Skieruj się w górę, a w następnej lokacji zwróć uwagę na flagę. Zabierz słupek.
  • Użyj go na kracie wentylacyjnej za twoimi plecami. Następnie przyjrzyj jej się jeszcze raz.
  • Wróć teraz na dolny pokład i do wnętrza statku. Skieruj się do salonu, gdzie posłuchasz występu.
  • Zabierz z bufetu szczypce do nakładania sałatki.
  • Spróbuj pogadać z kapitanem Kreutzerem. Podejdź do Pani Westmacott i przedyskutuj wszystkie tematy.
  • Przejdź w dół ekranu. Trafisz na zewnątrz. Zabierz ręcznik z leżaka po prawej.
  • Kieruj się wzdłuż statku, a natkniesz się na muzyka. Pogadaj z nim.
 The Raven Chapter 3 poradnik solucja
  • Skieruj się do własnej kabiny, w której śpi Adil.
  • Otwórz pudełko leżące na stole i wyjmij z niego naszyjnik.
  • Biegnij na górną część pokładu. Za pomocą naszyjnika usuń śruby mocujące kratkę wentylacyjną.
  • W ten sposób staniesz się posiadaczem monety, którą od razu połącz z szczypcami do sałatki.
  • Otrzymanym prowizorycznym śrubokrętem odkręć śrubki z kratki.
  • Użyj ręcznika na drewnianym słupku. Możesz teraz zapuścić się wgłąb szybu wentylacyjnego.
  • Kiedy kobieta opuści pomieszczenie, wyjdź z ukrycia i dokładnie przeszukaj cały pokój.
  • Powinieneś zwrócić uwagę głównie na wysoką szafkę po prawej.
  • Jedna z komór obraca się, odsłaniając dziwne urządzenie. Zdobędziesz przy okazji osiągnięcie Explorer.
  • Obejrzyj dokładnie wszystkie elementy tego urządzenia.
  • W momencie kiedy będziesz chciał wydostać się z kabiny, usłyszysz kroki zbliżające się do drzwi.
  • Kiedyś nieznajomy pójdzie, zwróć uwagę na biały magnetofon leżący na wysuwanej półce.
  • Podstaw teraz fotel pod kratkę wentylacyjną i złap za ręcznik.
  • Wróć do swojej kabiny, aby porozmawiać z Adilem.
  • Wyjdź i wypytaj o wszystkie dostępne tematy doktora Gebhardta.
  • Zejdź schodami na dolny pokład i spójrz na gazetę leżącą na stole.
  • Biegnij do salonu, gdzie porozmawiaj z kapitanem oraz Panią Westmacott.
  • Wróć lokację wcześniej i przyjrzyj się plakatowi wiszącemu na środkowej ścianie.
  • Porozmawiaj z Adielm. Otrzymasz osiągnięcia Know-it-all.

Statek (Adil)

  • Przeprowadź rozmowę z Inchem.
  • Kiedy pójdzie, chwyć za koc i rzuć nim na niewielki przedmiot leżący między czerwonym szlauchem a paletą.
  • Zebranego gwoździa użyj na zawisach kraty.
  • Zabierz także zwinięty wąż.
  • Przejdź za róg i wdrap się po skrzyniach po lewej. Zauważysz kratkę – zbadaj ją.
  • Przywiąż wąż do kratki klikając nim na skrzynie, po których się wdrapałeś.
  • Pomiędzy skrzyniami po prawej znajdziesz hak, który połącz z pierścieniem wbudowanym w podłogę.
  • Połącz z nim także wąż.
  • Mniej więcej w tym samym miejscu, po którym się wspinałeś leży panel kontrolny do obsługi haka – użyj go.
  • Przywiąż koniec węża do haku i użyj jeszcze raz panelu.
  • Możesz uciekać.
 The Raven Chapter 3 poradnik solucja
  • Kiedy znajdziesz się na pokładzie, wyjdź na zewnątrz.
  • Pobiegnij teraz w którąkolwiek stronę i śledź ciąg wydarzeń. Na ich końcu otrzymasz osiągnięcie Witness.

Muzeum

  • Po rozmowie z Ichem przegrzeb rupiecie leżące na ciężarówce, Znajdziesz piłkę tenisową.
  • W koszu na śmieci zaś parasolkę, z której wyjmij drut.
  • Idź przed wejście do muzeum. Jeśli rzucisz trzykrotnie psu piłkę, to odblokujesz osiągnięcie Animal Lover.
  • Wróć do vana. Spróbuj otworzyć drzwi przy pomocy drutu.
  • Idź przed schody muzeum i wygnij drut przy pomocy kratki ściekowej.
  • Wróć do ciężarówki i spróbuj otworzyć ją ponownie.
  • Wewnątrz możesz posłuchać sobie radia, spuścić hamulec ręczny, ale przede wszystkim przebierz się w ciuchy robocze.
  • Wejdź teraz do środka muzeum. Zostaniesz wyproszony przez strażnika.
  • Wrzuć dwukrotnie piłkę do muzeum. Adil schowa się pod biurkiem w stróżówce.
  • Kliknij na listę firm w notesie i dopisz siebie.
  • Kliknij teraz na ekspres do kawy, a następnie na wyjście.
  • Przejdź do głównego holu i spójrz na statuę znajdującą się w kącie pomieszczenia. Znajdziesz plan.
  • Po rozmowie z Patricią wróć do vana i spójrz na drabinę prowadzącą na dach.
  • Przesuń lekko ciężarówkę i wdrap się po drabinie.
  • Zwróć uwagę na ścianę, w miejsce gdzie odznaczają się cegłówki.
  • Przyciskaj numery 2, 3, 6 i przejdź przez tajne przejście.
  • Będąc na poddaszu użyj noża na zwisającym kablu z żarówką.
  • Zejdź na niższe piętro.
  • Trochę tutaj za ciemno – otrzymasz osiągnięcie Discoverer. Użyj scyzoryka na
  • kablu w Inwentarzu.
  • Obskrob scyzorykiem także kabel zwisający ze ściany na prawo od głowy statuy.
  • Połącz go z posiadanym kawałkiem kabla.
  • Spróbuj włączyć światło przy pomocy przełącznika po prawej. Coś nie działa.
  • Przyjrzyj się żarówce i zabierz ją.
  • Wróć na poddasze i użyj żarówki na dużym zwoju.
  • Wetknij żarówkę ponownie na swoje miejsce i włącz światło.
 The Raven Chapter 3 poradnik solucja
  • Otwórz torbę i załóż strój do wspinaczki.
  • Przeżuj gumę. Użyj scyzoryka na oknie.
  • Użyj folii po gumie na oknie. Powtórz czynność ze scyzorykiem.
  • Pod zieloną płachtą znajdziesz fragment szmatki.
  • Szmatkę namocz pod kranem silosu.
  • Użyj szmatki na oknie, a następnie skorzystaj z korby leżącej na skrzyni obok.
  • Możesz zejść na dół.
  • Załóż pusty worek na kamerę.
  • Kliknij na linę, aby zejść na dół. Osiągnięcie Climber odblokowane.
  • Użyj gumy oraz diamentu na gablocie.
  • Przyjrzyj się teraz jednemu ze słupków, a następnie użyj go na gablocie.
  • Nastąpi wybuch. Otwórz sarkofag (Osiągnięcie Walking Dead zostanie odblokowane).
  • Podnieś jeden z kamieni i ogłusz konstabla.
  • Zejdź w głąb dziury.
  • To już koniec przygody. Powinieneś odblokować osiągnięcia Amateur, Advanced oraz Master Detective za ukończenie trzeciego rozdziału.
  • Dodatkowo dostaniesz osiągnięcie The Raven za ukończenie całej gry oraz osiągnięcie Completionist za odblokowanie wszystkich dodatków.
Autor: Przemo
   

Komentarze


Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
   

Dodaj komentarz


Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
   

Oceny


Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?