Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik

Dodane przez Przemo dnia 11.09.2013 00:10

SPIS TREŚCI

   - Przebudzenie w domu lalek
   - Bankiet na cześć Lily
   - Walka z wodą
   - Obroża, kark i pętla
   - Trzoda i Biblia
   - Czas podsycić ogień
   - W gnieździe jaj
   - Przeciekający świat
   - Od pływów do kręgów
   - Tańczące dzieci
   - Mandus sabotażysta
   - Wszystko, by je ocalić
   - Uprawa świata
   - Welon się unosi, panna młoda czeka
   - Mandus zstępujący pomiędzy duchy
   - Enoch, Edwin, Oswald i ja

Przebudzenie w domu lalek

  • Po dziwnej wizji budzisz się w jednym z pokoi. Kiedy odzyskasz swobodę ruchu, podnieś notkę napisaną 24 czerwca 1899 roku, leżącą na biurku w rogu pomieszczenia.
  • Możesz teraz opuścić to miejsce frontowymi drzwiami. Bohater co jakiś czas będzie zapisywał notki w swoim dzienniku. Warto je czytać dla lepszego poznania fabuły oraz zachowania orientacji w aktualnych wydarzeniach.
  • Kieruj się prosto korytarzem, omiń łazienkę i skręć w kolejne drzwi. Schody poprowadzą cię na wyższe piętro.
  • Idąc cały czas przed siebie zauważysz linkę zwisającą z sufitu. Pociągnij za nią, a opuszczą się schody prowadzące na strych.
  • Po wejściu na górę, obróć się od razu w prawo i zabierz lampę, która stanie się odtąd niezbędnym elementem całej Twojej przygody.
Amnesia: A Machine for Pigs walkthrough
  • Podążając dalej wzdłuż prawej ściany zobaczysz świecę. Skręć w lewo w zaułek ze skrzynią i oknem. Odciągnij skrzynię i wejdź w ukryte przejście.
  • Dojdziesz do korytarza, po lewej znajduje się pokój dziecięcy, a za kolejnymi drzwiami pokój z biurkiem w rogu. Z drugiej szuflady po lewej zabierz notkę z 14 lutego 1899.
  • Skieruj się teraz do głównego holu i zejdź schodami na sam dół. Mniej więcej po środku zauważysz stoliczek z dziwnym urządzeniem i lampą. Kliknij na nie i odsłuchaj krótkiego nagrania.
  • Przejdź przez drzwi obok kominka i kieruj się przez kolejne dostępne pomieszczenia. Usłyszysz dźwięk telefonu, więc odbierz go niezwłocznie. W biurku znajdziesz notkę z 7 listopada 1898. Przeczytaj ją uważnie.
  • Teraz chwyć za pierwszą od dołu strzelbę, a otworzysz tajne przejście. Zbadaj je. Złap za dźwignię. Kierując się dalej ujrzysz posłanie, a nad nim wiszącą notkę o tytule Mechanizm zegarowy i dusza.
  • W końcu dojdziesz do drugiego końca tajnego przejścia. Otwórz sobie wyjście przy pomocy wajchy i przejdź przez jedyne dostępne drzwi.
Amnesia: A Machine for Pigs walkthrough

Bankiet na cześć Lily

  • Idź cały czas prosto, a znajdziesz fragment Pamiętnika Erwina i Enocha z 3 października 1899.
  • Zejdź schodami na parter i skręć w lewo do jadalni. Po krótkiej wizji złap za notkę leżącą na stojaku z słowami utworu Dieses Herz.
  • Przejdź przez uchylone drzwi i chwyć za rozbrzmiewający w tle telefon. Dowiesz się co nieco o swoich dzieciach.
  • Wróć do jadalni i przejdź przez duże przejście na zachodniej ścianie. Trafisz do pomieszczenia z wypchanymi zwierzętami. Pchnij gablotę z niedźwiedziem w stronę ściany, a odkryjesz kolejną kryjówkę z dziwną maszynerią.
Amnesia: A Machine for Pigs walkthrough
  • Na jej końcu zauważysz zawór, który przekręć maksymalnie w prawo. Wróć do jadalni lub udaj się na podwórze bezpośrednio z pokoju z gablotami. Dostań się na drugą stronę. Zaraz za wejście znajdziesz notkę z 20 grudnia 1899.
  • Trafisz do łazienki, w której wisi obraz obok wanny. Odsuń go, a natrafisz na kolejną wajchę odsłaniającą przejście za wanną po lewej.
  • W jego wnętrzu przekręć drugi zawór i wróć. Po wyjściu z łazienki zwrócisz uwagę, że drzwi po prawej są otwarte, więc zbadaj zwartość pomieszczenia za nimi.
  • W szufladach biurka znajdziesz wierszyk pt. Stara Sallie w małym domku dla lalek.
  • W pokoju ze stołem bilardowym odsłuchaj kolejnego nagrania. Z głównego holu przejdź do jadalni i trzymaj się ściany po lewej. Przejdź przez pierwsze napotkane drzwi, a następnie pierwsze po prawej - wyjdziesz na podwórze. Po jego drugiej stronie znajdziesz wejście do maszynowi i kładki.
  • Idź na wprost i otwórz kamienne przejście. Trafisz na zewnątrz. Mniej więcej po przekątnej natkniesz się na schody prowadzące w dół, a tam - dalej w ciemność.
Amnesia: A Machine for Pigs walkthrough

Walka z wodą

  • Kiedy odzyskasz przytomność, kieruj się cały czas na wprost. Po drodze odbierz kolejny telefon, a gdy dojdziesz to większego pomieszczenia z kratami, chwyć za bezpiecznik leżący na półce po prawej.
  • Podążaj prosto, aż ujrzysz iskrzącą maszynę. Spalony bezpiecznik wymień na sprawny. Wpraw ją w ruch poprzez pchnięcie wajchy. Skręć w prawo.
  • W kolejnej lokacji znajdziesz dwa następne bezpieczniki. Na razie nie zwracaj na nie uwagi, tylko opuść kładkę kręcąc zaworem na końcu pomieszczenia.
Amnesia: A Machine for Pigs walkthrough
  • Wracaj do lokacji z beczkami i zejdź schodami na niższy poziom. Ujrzysz wielką maszynę, a obok szyny - po których wespnij się wyżej. Kiedy wskoczysz na beczki obróć się prawo i wskocz w zaułek. Znajdziesz tam kolejną wajchę - pchnij ją.
  • Wróć kilka kroków i skręć na lewo od wielkiej machiny. Następnie cały czas prosto do schodów. Będąc na półpiętrze skręć w prawo i wzdłuż przejścia. Zobaczysz kolejne urządzenie z iskrzącym bezpiecznikiem oraz usłyszysz przerażający dźwięk.
  • Podążając dalej znajdziesz notkę z 19 sierpnia 1899 roku, a obok niej zaryglowane drzwi. Ściągnij belkę i biegnij na wprost. Trafisz do znanego już miejsca.
Amnesia: A Machine for Pigs walkthrough
  • Zabierz bezpiecznik z pokoju naprzeciw i włóż go do zepsutego urządzenia na piętrze.
  • Obróć się i podążaj w kierunku podnoszącej się kraty.
  • Kieruj się cały czas przed siebie. W końcu natkniesz się na zawór oraz dziwny właz. Zanim go przekręcisz, odsłuchaj nagrania z megafonu na beczce.
  • Wewnątrz znajdziesz kilka wajch i zaworów, którymi możesz operować. Wpierw użyj wajchy na dużym panelu ze wskaźnikami, następnie zaworu po lewej, przełącz środkową wajchą na ON i na koniec przekręć zawór po prawej. Otworzy się właz po prawej stronie.
Amnesia: A Machine for Pigs walkthrough
  • Trafisz do bardziej przyjemnego miejsca. Zwróć uwagę na obrazek na ścianie. Nic już tutaj nie znajdziesz ciekawego, więc skieruj się ku drzwiom.

Obroża, kark i pętla

  • Zwiedź otoczenie. Porozmawiaj z tajemniczym nieznajomym przez telefon i przeczytaj dwie notki z 1 maja 1899 oraz 22 sierpnia 1899 roku, które znajdziesz w szufladach biurek.
  • Kieruj się kolejnymi drzwiami. Wychodząc na chwilę na zewnątrz znajdziesz zapisek z 11 października 1899.
  • Na ścianach przeczytasz użyteczną informację odnośnie środków chemicznych i kombinezonie ochronnym. Schodząc schodami do magazynu z wózkiem pełnym świńskich trupów,. Kierując się ku wielkim drzwiom, Twoją uwagę przykuje pompa paliwa. Przejdź do kolejnego korytarza.
Amnesia: A Machine for Pigs walkthrough
  • Dojdziesz w końcu do zaułka, po prawej stronie natkniesz się na notkę z 28 września 1899, zaś po lewej - na uchylone okno, którym wyjdź na uliczkę.
  • Na starym samochodzie ciężarowym znajdziesz karteczkę z Planem dostaw, a zaraz obok na uchylone drzwi do magazynu. Zabierz z niego kanister i wróć o pompy paliwowej.
  • Napełnij kanister benzyną i kiedy opróżnisz całą pompę - wróć do samochodu, w którym umieść kanister. Kręć korbą, aż wrak nie poruszy się do tyłu i nie odsłoni furtki prowadzącej do Kościoła św. Dunstana.
Amnesia: A Machine for Pigs walkthrough

Trzoda i Biblia

  • Podążaj wzdłuż prawej ściany. W napotkanej komnacie znajdziesz notkę z 23 listopada 1899 roku. Wejdź schodami na górę i odsłuchaj nagrania ze stolika.
  • W pobocznych komnatach powinieneś znaleźć także fragment Dziennika ojca Jeremiada z dnia 1 października 1899. Koniecznie zabierz z tego pomieszczenia także świecznik.
  • Większość drzwi prowadzi do kaplicy z prezbiterium na środku. Za krzyżem znajdziesz miejsce z dwoma świecznikami. Jednego brakuje, więc wsadź ten posiadany. Skieruj oba w kierunku tabernakulum.
Amnesia: A Machine for Pigs walkthrough
  • Przejdź teraz na lewo do kotłowni i pociągnij za wajchę. Wyjdź i skieruj się odsłoniętymi schodami.
  • Trafisz do podziemi. Rozejrzyj się dokładnie, a na stoliku z narzędziami znajdziesz notkę pt. Ostatnie myśli. Skieruj się w stronę schodów. Radzę od tej chwili uważać, gdyż natkniemy się na pierwszego przeciwnika.
  • Wystarczy ukryć się, w którymś z zaułków (jest ich całkiem sporo) i przede wszystkim należy wyłączyć lampę. Kiedy dźwięki ucichną, możesz kontynuować przygodę.
  • Na końcu korytarza znajdziesz drzwi prowadzącej do kolejnej lokacji.

Czas podsycić ogień

  • Kieruj się cały czas przed siebie. W końcu dojdziesz do siedziby firmy Mandus Co. Obok lampy z zielonym kloszem znajdziesz nagranie do odsłuchania.
  • Zejdź do maszynowni i biegnij wzdłuż kładki. Ujrzysz schody prowadzące w górę i w dół. Wybierz najpierw te prowadzące na wyższe piętro.
  • Odbierz telefon i posłuchaj co ma do powiedzenia nieznajomy. Wyjmij z szuflady biurka notkę z dnia 17 października 1899. Możesz teraz zejść w dół.
Amnesia: A Machine for Pigs walkthrough
  • Trafisz do kotłowni. Skieruj się do pokoju kontrolnego. Tam znajdziesz kolejne dwa piece, których łącznie jest sześć sztuk.
  • Po prawej od wejścia znajdziesz notkę z 18 października 1899. Twoim zadaniem jest umieszczenie w każdym piecu dwóch worków z materiałem i aktywowanie spalania. Po dwa worki znajdziesz koło pieców numer 1, 3, 4 i 5 oraz jeden worek koło pieca numer 6.
  • Piec numer 1: aktywny
  • Piec numer 2: należy zamknąć klapę i wcisnąć zielony przycisk
  • Piec numer 3: włożyć dwa worki, zamknąć klapę i wcisnąć zielony przycisk
  • Piec numer 4: aktywny
  • Piec numer 5: aktywny
  • Piec numer 6: włożyć dwa worki, zamknąć klapę i wcisnąć zielony przycisk
  • Wróć do pokoju kontrolnego i podejdź do panelu w wajchami.
  • Skieruj się teraz do ostatniej części kotłowni i przeczołgaj się pod lekko podniesioną kratą.
Amnesia: A Machine for Pigs walkthrough
  • Zejdź schodami i podążaj przed siebie. W końcu napotkasz przeciwnika, którego będziesz musiał po cichu ominąć.
  • Trzymaj się lewej strony, a zauważysz tablicę z narzędziami. Idź dalej wzdłuż ściany oraz niedziałającej taśmy z węglem. Co jakiś czas możesz użyć lampy, ale niezbyt długo.
  • W końcu zauważysz siatkę oraz zsyp na węgiel. Zeskocz do niego, na razie nic Ci nie grozi.
Amnesia: A Machine for Pigs walkthrough
  • Zeskocz z zsypu i wdrap się po krótkich schodach po drugie stronie kanału. Znajdziesz tam notkę z 30 kwietnia 1899 roku.
  • Zeskocz z powrotem do kanału i biegnij przed siebie. Na jego końcu znajdziesz kolejne schody. Drzwi są pozamykane, ale możesz skorzystać z niewielkiej windy do przewozu towarów obok.

W gnieździe jaj

  • Wyjdź z windy i odbierz telefon. Zaraz obok niego zauważysz wejście do bocznego gabinetu, w którym znajdziesz zapis z 15 lipca 1899.
  • Spróbuj otworzyć furtkę - jest zamknięta, więc musisz poszukać innej drogi. Wróć na właściwą drogę i zejdź schodami w dół.
  • Mniej więcej po środku znajdziesz wirówkę służącą do mieszania związków chemicznych Na razie nic z nią nie zrobisz, więc wejdź w korytarz po lewej (numer 1 na screenie).
  • Na jego końcu trafisz do niezbyt dobrze widoczne pomieszczenie. Spenetruj dalszą część tego miejsca. Przeczytaj Ostrzeżenie leżące na stole oraz pociągnij za wajchę na beczce.
Amnesia: A Machine for Pigs walkthrough
  • Wypadnie pojemnik ze związkiem chemicznym - umieść go rurze obok pierwszej wajchy. Pociągnij za nią.
  • Spróbuj wrócić do sali z wirówką… Coś tu nie gra. Zamiast korytarza Twoim oczom ukazują się drzwi do jakiegoś magazynu. Krocz przed siebie. W końcu natrafisz na przeciwnika, więc czym prędzej biegnij w stronę drzwi. W razie skuchy, nie masz się czego obawiać - odrodzisz się w tym samym miejscu.
  • Podejdź do na prawo od wirówki do rur i przełóż pojemnik do komory urządzenia znajdującej się naprzeciw. Kieruj się teraz w korytarz, którego jeszcze nie odwiedziłeś (numer 2).
  • Trzymaj się lewej ściany. Krążąc wokół skrzynek trafisz do wąskiego korytarza, a w nim znajdziesz notkę z 20 sierpnia 1899.
  • Idąc dalej i skręcając cały czas w lewo, musisz zachować ostrożność. Po drodze natkniesz się na świnię, ale jeżeli chwilę poczekasz w ukryciu to pójdzie sobie.
  • W końcu trafisz do dużego pomieszczenia z czerwoną lampą. Obok zabrzmi dźwięk telefonu, więc odbierz go. Wdrap się po schodach na górę, a ujrzysz w rogu kolejną rurę oraz leżące obok niej pojemniki ze związkami chemicznymi. Umieść jeden w rurze i pociągnij za wajchę.
Amnesia: A Machine for Pigs walkthrough
  • Kładka z parą uniemożliwia przejście po niej. Zamiast tego wejdź w korytarz obok rury i krocz przed siebie. W końcu dojdziesz do rozgałęzienia - po prawej stronie znajdziesz notkę z 4 sierpnia 1898, zaś po lewej drzwi do pomieszczenia, z którego przed sekundą wyszedłeś. Jedynie para przestała już ulatywać, więc przejdź przez kładkę.
  • Trafisz z powrotem przed wirówkę. Wyjmij pojemnik z rury i włóż do komory po prawej. Następnie kliknij na iskrzącym na czerwono panelu. Wirnik zacznie działać, a po chwili zdobędziesz odpowiednią mieszankę.
  • Wyjmij pojemnik z maszyny i udaj się z nim po schodach na piętro do niewielkiego pokoiku z zamkniętymi drzwiami. Wylej jego zawartość na kłódkę, a następnie pociągnij lampę tak, aby jej światło padało na kłódkę. Po chwili wejście stanie przed Tobą otworem.
  • Idź cały czas przed siebie, aż w końcu trafisz do kanałów.
Amnesia: A Machine for Pigs walkthrough

Przeciekający świat

  • Przy pierwszym rozdrożu, skieruj się wpierw na prawo po notkę z dnia 22 października 1899 roku. Wybierz teraz drogą naprzeciwko i podążaj wzdłuż kładki.
  • W wodzie znajduje się coś dziwnego, na razie jednak nic nam nie grozi, więc przejdź na drugą stronę ścieków i wejdź w głąb wąskiego korytarza. Usłyszysz wieprzowinę, więc bądź ostrożny.
  • Wyjdziesz obok śluzy numer 2. Te pomieszczenie jest zalane wodą, do której lepiej nie wchodzić. Skręć więc w lewo i do kolejnego korytarza. Na jego końcu znajdziesz niewielki pokój.
  • Wewnątrz niego znajdziesz zapiskę z 1 sierpnia 1899 roku oraz zawór odpompowujący wodę. W chwili jego przekręcenia zadzwoni telefon - odbierz go niezwłocznie.
Amnesia: A Machine for Pigs walkthrough
  • Wracaj teraz w kierunku śluzy numer 1. Trzymając się lewej strony miniesz śluzę numer 2 (od innej strony) oraz śluzę numer 1. Przejdź ponownie po kładce na drugą stronę ścieków i skręć od razu w lewo.
  • Skręcając dwukrotnie w prawo natkniesz się na magnetofon z nagraniem. Przesłuchaj je.
  • Podążaj przed siebie, w końcu trafisz na napis Śluza 2, więc chwile wcześniej skręć w prawo, a następnie w lewo. Dotrzesz do kolejnego zaułka z zaworem (przekręć) oraz notką z dania 17 lutego 1899.
  • Odwróć się, skręć dwukrotnie w prawą stronę i następnie prosto. Otwórz komorę na końcu - czeka Cię dobrze znany proces odkarzania. Stań po środku, pchnij wajchę na wielkim panelu, odwróć się, przekręć zawór po lewej, pociągnij za środkową wajchę, przekręć zawór po prawej i na koniec pociągnij za wajchę za plecami, aby opuścić barierki. Przejdź przez otwarty właz.
Amnesia: A Machine for Pigs walkthrough
  • Biegnąc wzdłuż kładki będziesz miał okazje przyjrzeć się po raz pierwszy przeciwnikowi. Idź dalej.
  • Wejdź przez pierwsze drzwi, następnie użyj tych po lewej, następnie tych na wprost i ostatnich po lewej. Zauważysz zejście w dół.
  • Trafisz do wielkiej rury. Skręć odnogą w lewo, następnie spadnij na dół i skręć ponownie w lewo. Przed tobą pojawi się kolejna drabina. Powtarzaj dwie ostatnie czynności, aż w końcu natkniesz się na przejście z dziwnym symbolem.

Od pływów do kręgów

  • Podążaj cały czas przed siebie, przesłuchując po drodze nagranie. Znajdziesz się w pompowni.
  • W końcu ujrzysz piec oraz zawór - przekręć go. Wracaj drabiną w dół i według wyznaczonej ścieżki. Bohater zauważy dużą machinę.
  • Przechodząc obok niej, kładka zarwie się, więc będziesz musiał uciekać przed goniącym Cię potworem w wodzie. Obróć się w lewo i biegnij przed siebie, następnie skręć w prawo i wejdź po drabinie.
  • Kieruj się prosto. Po minięciu kamiennego muru, skręć w lewo i wejdź po schodach do pomieszczenia z główną pompą.
  • Spróbuj przekręcić zawór obok pieca. Ani drgnie, więc zabierz ze sobą leżący na ziemi tryb i umieść w maszynie za Twoimi plecami. To samo zrób z mniejszym kołem zębatym, które znajdziesz pod swoimi nogami. Teraz będziesz mógł przekręcić zawór.
  • Zejdź schodami na sam dół. Woda odsłoni drogę do kolejnej komory odkarzającej. Powtórz procedurę i przejdź dalej.
Amnesia: A Machine for Pigs walkthrough

Tańczące dzieci

  • Podążaj na wprost. W niewielkim pomieszczeniu znajdziesz notkę z 15 marca 1899 roku.
  • Zejdź schodami w dół. Przy tabliczce o zakazie wstępu skręć w prawo. Kieruj się cały czas w dół, a następnie zjedź windą.
  • Po wyjściu z windy skręć wpierw w prawo i udaj się do pomieszczenia kontrolnego. Przesłuchaj nagrania i zwróć uwagę na panel z dziewięcioma przełącznikami.
  • Przełącz wajchy 1, 8 i 6. Numer 3 nie chce się ruszyć, więc zejdź na dół drabiną, którą znajdziesz w dalszej części tego pomieszczenia.
  • W końcu dotrzesz do tłoków -jeden z nich jest zamknięty, więc chwyć za niego. Możesz teraz wrócić do poprzedniej lokacji i przesunąć ostatnią wajchę.
  • Biegnij na samą górę do pokoju sterującego. Znajdziesz tam dwie dźwignie. Pchnij wpierw tą z zielonym światłem, a następnie drugą. Obejrzyj przerywnik filmowy.
Amnesia: A Machine for Pigs walkthrough

Mandus sabotażysta

  • Idź na wprost. Po drodze przeczytaj notkę z 29 grudnia 1899 i wejdź po drabinie. W końcu trafisz do pokoju będącego układem kontroli ciśnienia. Zauważysz przed sobą panele.
  • Chwyć za notkę z dnia 21 sierpnia 1899. Wyjmij teraz dwa bezpieczniki z urządzeń po prawej, a następnie przesuń dźwignię po drugiej stronie.
  • Wróć do drabiny, którą się tutaj dostałeś. Nie schodź jednak na dół, a spójrz na bojler znajdujący się po lewej stronie. Spróbuj się przez niego przecisnąć. Znajdziesz za nim drugą drabinę - zejdź.
  • Kierując się przez kolejne korytarze, w końcu obudzisz się w innym miejscu. Podnieś zapisek z 1 grudnia 1899.
Amnesia: A Machine for Pigs walkthrough
  • Trzymaj się prawej strony, aż zobaczysz ciśnieniomierze - zepsuj ją pociągając za rurę po środku.
  • Trzymaj się lewej ściany i skieruj wzrok na prawo. Znajdziesz podobny panel, z którym postąp identycznie. Obróć się 90 stopni w lewo i podążaj na wprost. Mniej więcej w rogu pomieszczenia natrafisz na maszynę kontrolującą ciśnienie. Złap za jeden z trybów i uderz nim o szybkę (PPM).
  • W tym momencie w pomieszczeniu pojawi się kilku przeciwników, a Ty musisz dojść do drabiny (którą już raz mijałeś przy niszczeniu drugiego panelu). Możesz przemieszczać się w ukryciu lub pobiec.
  • Trafisz do rur. Tutaj również musisz się śpieszyć, zanim ciśnienie zostanie przywrócone. Biegnij przed siebie, zwracaj uwagę na przejścia przez które możesz przejść jedynie czołgając się. W końcu trafisz przed windę.
Amnesia: A Machine for Pigs walkthrough

Wszystko, by je ocalić

  • Przechadzając się po upadłym miasteczku, trzymaj się cały czas lewej strony. Zaczniesz przechodzić przez domki. Uważnie obadaj każdy zakamarek, a zaraz za schodami natkniesz się na zapis z 25 października 1899.
  • Trafisz w końcu na ulicę Barner Street. Skręć w prawo i przedostań się przez uchyloną okiennicę. Znajdziesz notkę z 23 grudnia 1899.
  • Podążaj dalszymi uliczkami. W końcu natkniesz się na jedną ze świń. Uciekaj uliczkami cały czas po prostej. Teraz skieruj się wzdłuż prawej ściany, aż zauważysz windę.
Amnesia: A Machine for Pigs walkthrough

Uprawa świata

  • Twoim oczom ponownie ukaże się wielka maszyna. Podążaj wzdłuż barierki. Na jej samym końcu znajdziesz zapis z dnia 25 października 1899.
  • Zawróć kilka kroków i przejdź przez drewniane drzwi. Znajdziesz za nimi duży właz z panelem oraz drabinę po prawej. Skorzystaj najpierw z panelu i wejdź w przejście.
  • Wybierz najpierw odnogę w lewo, a następnie w prawo i znowu w lewo. Dojdziesz to pomieszczenia z układem chłodzącym. Obok zauważysz kilka pojemników, które zrzuć na tryby maszyny, aby ją zablokować. Wróć teraz przed właz i skorzystaj z drabiny.
  • Znajdziesz tam świecę zapłonową. Skieruj reflektor tak, aby światło padało centralnie na komorę w płynem. Przejdź na koniec barierki i zeskocz na skrzynie. Kontakt z wodą kończy się porażeniem.
Amnesia: A Machine for Pigs walkthrough
  • Ze skrzyń przeskocz na metalowe schody, gdzie znajdziesz ogrom jakiś przycisków, zaworów i innych tego typu rzeczy. Pobaw się nimi, aż zasilanie wysiądzie doszczętnie i panele zaczną iskrzyć. Powinieneś móc wejść również do wody.
  • Przejdź przesz właz i skręć w prawo. Trafisz do zaułka ze skrzyniami i notką z 27 października 1899.
  • Odwróć się. Skręć dwukrotnie w prawo, raz w lewo i znowu w prawo. Na końcu kładki znajdziesz przypiętą do ściany notkę z 2 grudnia 1899.
  • Użyj drabiny i kieruj się po wyznaczonej ścieżce. Na jej końcu wsiądź do windy.
Amnesia: A Machine for Pigs walkthrough

Welon się unosi, panna młoda czeka

  • Kieruj się kolejnymi korytarzami, użyj drabiny i przemieszczaj się pomiędzy bojlerami. W końcu dojdziesz to pomieszczenia wypełnionego takimi właśnie przedmiotami.
  • Drzwi za Tobą zamkną się, światła zgasną, a obok Ciebie pojawi się jakaś kreatura. Po lewej stronie od drzwi, którymi tutaj wszedłeś znajdują się dwa panele z dźwigniami. Musisz je szybko pchnąć, a stworzenie zniknie.
  • Kieruj się dalej, aż do metalowych drzwi.
Amnesia: A Machine for Pigs walkthrough

Mandus zstępujący pomiędzy duchy

  • Krocz przed siebie. Trafisz do gigantycznego pomieszczenia. Kieruj się kolejnymi kładkami, a po drodze nie zapomnij przeczytać notki z 28 grudnia 1899.
  • Znajdziesz się w sieci korytarzy, a na moment zostaniesz przeniesiony w inne miejsce, gdzie spotkasz znanego z poprzedniej lokacji potworka. Uciekaj przed siebie, tak aby Cię nie dopadł. Po chwili przeniesiesz się z powrotem i będziesz bezpieczny.
  • Bohater trafi do owalnego pomieszczenia z dziwnym mechanizmem. Na razie nic z nim nie zrobimy, więc przejdź przez szklane drzwi i znajdź drabinę prowadzącą do góry.
  • Znajdziesz tam cztery mechanizmy kształtem przypominające sople lodu. Dotknij każde z nich i zejdź na dół. Wejdź w sam środek świecącej machiny.
Amnesia: A Machine for Pigs walkthrough

Enoch, Edwin, Oswald i ja

  • Znajdujesz się w sercu maszyny, którą sam stworzyłeś. Przyjrzyj się zawartości komory, po czym odwróć się i kieruj w stronę drugiego końca kładki.
  • Podążaj cały czas na wprost, aż staniesz przed końcem swojej podróży.
  • Usiądź na fotelu i kiedy otrzymasz taką możliwość, kliknij na przycisk.
Amnesia: A Machine for Pigs walkthrough

Gratuluję! Właśnie pokonałeś złowrogą machinę. To już koniec Twojej podróży.

Autor: Przemo

   

Komentarze


Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
   

Dodaj komentarz


Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
   

Oceny


Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?