Face Noir - poradnik

Dodane przez Toddziak dnia 19.07.2013 15:15

Niniejszy poradnik zawiera czynności niezbędne do ukończenia gry. Jeśli chcesz wynieść z gry więcej, eksploruj na własną rękę!

Spis treści:

    Last Heaven Hotel
    The Red Tulip
    Slovanski Apartments
    Melville Port 1
    Hoboken Police Station
    Melville Port 2
    Mellvile Port, kilka godzin wcześniej
    The Red Tulip i biuro Jacka
    Melville Port, parę godzin wcześniej 2
    Biuro Jacka
    Hoboken Police Station 2
    Biuro Jacka 2
    Hoboken Police Station 3
    Muzeum miejskie
    Hoboken Police Station 4
    Biuro Jacka 3
    Melville Port 3
    Biuro Jacka 4
    Little Peninsula
    Biuro Jacka 5
    Little Peninsula 2
    Biuro Jacka 6
    Mource Gas Station
    Chinatown
    McArthur Airport 1
    Muzeum miejskie
    McArthur Airport 2

Last Heaven Hotel

  • Przyglądamy się plakatowi wiszącemu na zamkniętym kinie.
  • Wchodzimy do Last Heaven Hotel.
  • Zagadujemy do recepcjonisty i mówimy mu, że jesteśmy prywatnym detektywem.
  • Dajemy mu trochę dolarów, by rozwiązać mu język.
  • Zagadujemy do niego i zadajemy mu pytanie.
  • Na ekranie wybieramy „Susan's passion” oraz „the hotel guests”.
  • Wchodzimy po schodach.
  • Podsłuchujemy pod drzwiami do pokoju 313.
  • Przyglądamy się panelowi kontrolnemu na dole przy pierwszych drzwiach.
Face Noir solucja
  • Otwieramy skrzynkę (klik lewym, a potem szybko wciskamy prawy przycisk myszy; potem zamaszystym ruchem przyciągamy ja do siebie)
  • Ustawiamy termostat w pokoju 313 na maksa.
  • Schodzimy po schodach i wychodzimy z hotelu.
  • Wchodzimy do bocznej alejki.
  • Używamy wytrychów na bramie.
  • Włącza się minigra z otwieraniem zamków. Przytrzymujemy wytrych, kręcąc nim w prawo dopóki nie usłyszymy kliknięcia. Potem od razu w lewo aż do kliknięcia i znów w prawo do kliknięcia. Brama stoi otworem.
  • Zabieramy pręt z ziemi.
  • Używamy go na kratce przed balkonem.
  • Przyglądamy się śmietnikowi po prawej stronie, a następnie popychamy go.
  • Wspinamy się po śmietniku na górę.
  • Używamy aparatu na oknie naprzeciwko nas.
  • Ustawiamy kamerę tak, by wskazywała twarze kochanków i robimy zdjęcie, gdy para zacznie się całować.
  • Schodzimy na dół i wychodzimy z alejki.
  • Próbujemy odpalić samochód. Nie działa.
  • Wracamy do hotelu i pytamy recepcjonistę o telefon.
  • Zabieramy cukierka z misy po prawej stronie.
  • Wychodzimy z hotelu.
  • Przyglądamy się panelowi telefonicznemu na bocznej ścianie budynku.
Face Noir solucja
  • Używamy cukierka na zepsutym kable.
  • Wracamy do hotelu i mówimy recepcjoniście o telefonie.

The Red Tulip

  • Wchodzimy do baru.
  • Przyglądamy się plakatowi na ścianie nad wiatrakiem.
  • Zagadujemy do mężczyzny pijącego przy barze (Smiley).
  • Wychodzimy z baru.
  • Używamy kamery na ciemnej uliczce po prawej stronie.
  • Wracamy do baru i zagadujemy do kobiety (Greta).
  • Dajemy jej aparat.
  • Przyglądamy się radiu po lewej stronie.
  • Włączamy radio przełącznikiem na górze.
  • Zmieniamy częstotliwość na FM.
  • Ustawiamy pokrętło na 115.
  • Przyglądamy się gazecie na stoliku.
  • Czytamy artykuł po prawej stronie o obfitym deszczu.
  • Zagadujemy do Smileya („Smiley, you'd better get out of here...”)
  • Na ekranie zaznaczamy Smiley's appointment oraz heavy rain.
  • Zagadujemy do Grety. Wypytujemy ją jak leci, dlaczego nazwała bar „Red Tulip”,
  • pytamy ją o przeszłość tancerską. Zmieniamy temat i prosimy ją o drinka, mówiąc by zrobiła wyjątek.

Slovanski Apartments

  • Włączamy światło.
  • Podnosimy list spod drzwi.
  • Podnosimy łóżko do góry.
  • Przechodzimy przez boczne drzwi.
  • Przyglądamy się pudełku na broń stojącym na półce.
  • Przyglądamy się numerowi licencji w ekwipunku (opcjonalnie). Ustawiamy kombinację 8172.
Face Noir solucja
  • Zabieramy broń.
  • Patrzymy na szafki obok drzwi.
  • Zabieramy naboje.
  • Opuszczamy pomieszczenie oraz mieszkanie.
  • Patrzymy na gazetę na stoliku (opcjonalnie).
  • Opuszczamy budynek i idziemy w górę alejką.
  • Klikamy na taksówkę i każemy się zawieść do portu. Mówimy, że zapłacimy taksiarzowi podwójną stawkę, a potem naciskamy, by jednak nas zawiózł.
  • Wracamy do mieszkania.
  • Używamy telefonu na biurku, by wezwać taksówkę.
  • Wracamy do taksiarza i przekazujemy mu, czego się dowiedzieliśmy.
  • Wybieramy opcję „something smells fishy” i zaznaczamy „the cab driver on a break” oraz „the missing cab driver”.

Melville Port 1

  • Idziemy w prawo do portu.
  • Przyglądamy się telefonowi na ścianie i próbujemy go użyć.
  • Idziemy w prawo, przechodząc do kolejnej lokacji.
  • Przyglądamy się panelowi po prawej stronie, zaraz obok bohatera.
  • Otwieramy pokrywę i zabieramy latarkę.
  • Wracamy się do poprzedniej lokacji.
  • Próbujemy podnieść wiadro ze smołą stojące na lewo od latarni.
  • Idziemy w lewo i przyglądamy się pudełkom stojącym za samochodem. Zabieramy stamtąd kawałek rury.
  • Zanurzamy kawałek rury w smole.
  • Przyklejamy nasmołowaną rurę do patyka leżącego po prawej stronie ekranu.
  • Podnosimy patyk z rurą i używamy go na pływającej boi.
  • Rozbrajamy boję i zabieramy baterie.
  • Wracamy do ciemnego miejsca i używamy na nim latarki.

Hoboken Police Station

  • Rozmawiamy z policjantem. Wybieramy następujące opcje dialogowe (jeśli coś sknocimy, pukamy w drzwi i mówimy „I want to talk to Malone”, by spróbować jeszcze raz): information about the case; cokolwiek oprócz opcji old flame; I took a cab; I paid the cab driver; the port was deserted; I took a look around; I heard some noise; Mac Leane's body. Resztę rozmowy prowadzimy, jak nam się podoba.
  • Po rozmowie czekamy chwilę.
  • Po usłyszeniu, że ktoś wpłacił za nas kaucję, sprawdzamy małe drzwiczki po lewej stronie.
  • Otwieramy drzwiczki i zabieramy nasze rzeczy.
  • Opuszczamy pokój.
  • Pytamy dyżurującego policjanta, kto wpłacił kaucję.
  • Wchodzimy na górę po schodach.
  • Rozmawiamy z kobietą (Victorią) (opcjonalnie).
  • Opuszczamy jej gabinet.
  • Schodzimy na dół i zagadujemy do taksiarza. Pytamy go dlaczego tu jest, a potem o typa z bronią.
  • Wracamy na górę do gabinetu Victorii i pytamy ją o taksiarza.
  • Wracamy do taksiarza i składamy mu ofertę. Na ekranie wybieramy „Chon won't talk” oraz „Chon the whiner”. Pytamy o numery rejestracyjne.
  • Podchodzimy do policjanta na dyżurze i mówimy, że chcemy spotkać się z Malone'em. Szybko zaglądamy do dyżurki, nim powróci. W papierach sprawdzamy numer, który kończy się na CI.
Face Noir solucja
  • Opcjonalnie możemy pogadać z Malone'em.
  • Pytamy policjanta na dyżurze o taksówkę i jak możemy ją odzyskać.
  • Podchodzimy do Chińczyka i przyglądamy się tablicy obok niego. Patrzymy na imię w prawym dolnym rogu – Paul Sanders.
  • Wchodzimy na górę po schodach.
  • Przyglądamy się rozpisce zmian na ścianie i rzucamy okiem na Melville Port (opcjonalnie).
  • Sprawdzamy formularze na stoliku i wybieramy formularz B26. Podpisany Paul Sanders.
  • Schodzimy na dół i dajemy wypełniony formularz dyżurującemu policjantowi. Następnie przekupujemy go dolarami.
  • Idziemy do Chińczyka i rozmawiamy z nim o taksówce.

Melville Port 2

  • Idziemy w prawo do portu. Musimy odwrócić uwagę policjanta.
  • Używamy wytrycha na samochodzie patrolowym policji. Obracamy wytrych w prawo dopóki nie kliknie, potem w lewo, a potem znów w prawo i jeszcze raz w lewo.
  • Włączamy radio przełącznikiem po prawej stronie. Ustawiamy suwak na częstotliwość 376.
  • Przełączamy dźwigienkę na „transmit”. Mówimy policjantowi „you have to come back to the department”, „you have to do something...”, a potem wybieramy „the police radio” oraz „the indifference of the police”.
Face Noir solucja
  • Przyglądamy się panelowi elektrycznemu na ścianie. Otwieramy pokrywę i przekręcamy dźwignię w prawo.
  • Czekamy aż policjant odejdzie kawałek, po czym skradamy się tak, by schować za pudłami na środku (kiedy policjant zacznie iść na wprost, to najlepszy moment). Zapisz grę na wypadek wpadki.
Face Noir solucja
  • Gdy pierwszy policjant pójdzie do przodu, podkradnij się kawałek do krawędzi pudeł. Gdy drugi policjant również podejdzie do przodu, chowamy się za drugą stertą pudeł.
Face Noir solucja
  • Kiedy odejdzie, skradamy się dalej aż zapali się światło. Idziemy ścieżką w dół na krańcu ekranu.
  • Zaglądamy do pudła i zabieramy kawałek drutu.
  • Wracamy do portu i wybieramy ścieżkę na molo.
  • Przeszukujemy ciało i zabieramy mały róg.
  • Przyglądamy się rogowi i wybieramy opcje „follow the lord” i „Sean's good luck charm”
  • Za pomocą zabranego druta wyciągamy kawałek metalu spomiędzy desek.
  • Wracamy do lokacji skąd zabraliśmy drut. Sprawdzamy drzwi i wkładamy z nie kawałek metalu. Gwiżdżemy w róg.
  • Wychodzimy na zewnątrz i idziemy do otwartej skrzyni, gdzie składamy zabawkę (podnosimy części lewym przyciskiem myszy, prawym obracamy je). Używamy na skończonej lalce drutu.
Face Noir solucja
  • Wracamy do hangaru, wchodzimy między pudła i dajemy lalkę dziewczynce.
  • Zaglądamy go pudła z narzędziami i zabieramy lampę elektronową.
  • Przyglądamy się tablicy rozdzielczej. Używamy na niej latarki. Używamy kluczy, aby odkręcić wszystkie cztery śruby.
  • Wkładamy dużą lampę w dziurę na końcu zielonej linii. Kolejną dużą lampę wkładamy na środek czerwonej linii. Ostatnia duża ląduje na początku linii żółtej. Uzupełniamy resztę jak leci.
Face Noir solucja
  • Sprawdzamy panel zaraz obok, który steruje żurawiami. Ustawiamy je tak, by zbudować most (jak na obrazku). Przechodzimy na drugą stronę.
Face Noir solucja
  • Drzwi są zablokowane przez ciężką beczkę.
  • Sprawdzamy łodzie poniżej i wyciągamy z niej gwóźdź, który używamy na beczce. Wychodzimy przez drzwi.
  • Pukamy do drzwi Red Tulip parę razy.

Mellvile Port, kilka godzin wcześniej

  • Idziemy w prawo i zagadujemy do człowieka przy ladzie.
  • Odpowiadamy mu „I have to board.”
  • Sprawdzamy napis na serwetce w ekwipunku.
  • Pokazujemy papiery mężczyźnie i mówimy „Saint Marie”.

The Red Tulip i biuro Jacka

  • Opuszczamy bar i przechodzimy przez ciemną alejkę, by dostać się do biura.
  • Dajemy Slovanskiemu zwitek banknotów. Pytamy o policjanta, który przyszedł.
  • Wchodzimy do biura. Rozkładamy łóżko i idziemy spać.

Melville Port, parę godzin wcześniej 2

  • Idziemy w prawo i przeglądamy się znanym już nam drzwiom.
  • Odłamujemy część, gdzie jest napisane „faith” i używamy jej na kłódce.

Biuro Jacka

  • Wracamy do recepcji, by porozmawiać ze Slovanskim.
  • Klikamy na notkę w recepcji.
  • Wchodzimy po schodach na górę i w korytarz po lewej stronie.
  • Slovanski jest zbyt zajęty, by rozmawiać.
  • Wracamy do schodów i przyglądamy się rurze. Jack ją kopie.
  • Wracamy do Slovanskiego i pytamy go o faceta, który przyszedł. Wybieramy opcję „I have a question” i wybieramy potem „Inspector Ballard” oraz „The hitman with the scar”.
  • Idziemy do baru Grety i pytamy ją o Chona oraz o dziewczynę. Wychodzimy z baru, przechodzimy dalej i zagadujemy do taksiarza. Jedziemy na posterunek Hoboken.

Hoboken Police Station 2

  • Wchodzimy do środka i kierujemy się do biura Victorii. Pukamy.
  • Pytamy dyżurującego policjanta o sierżant Diaz. Chcemy jeszcze raz pogadać z Malone'em.
  • Idziemy korytarzem w lewo i rozmawiamy z nim na wszystkie tematy.
  • Wracamy taksówką do biura Jacka.

Biuro Jacka 2

  • Ze środkowej półki na lewo od drzwi wybieramy książkę telefoniczną.
  • Klikamy na literę „M”, a potem na „Violetta Moore”. Znajdujemy numer telefonu: 555-4897.
  • Używamy telefonu na biurku, by porozmawiać z Moore'em. Rozmawiamy na wszystkie tematy.
  • Wracamy do taksówki i jedziemy na komisariat.

Hoboken Police Station 3

  • Schodzimy na dół i próbujemy dostać się do archiwum.
  • Rozmawiamy z policjantem w dyżurce i pytamy go o akta i archiwum.
  • Idziemy na górę i wytrychem otwieramy biuro Victorii.
  • Używamy latarki na szufladzie jej biurka.
  • Ustawiamy kolory w następującej kolejności: ciemny zielony, biały, czerwony. Zabieramy kartę do archiwum, która leży pod ulotką.
Face Noir solucja
  • Schodzimy na dół do archiwum i otwieramy drzwi kartą (używamy jej na czytniku).
  • Klikamy na „komputer” i jako imię wpisujemy „Samuel”, a nazwisko „Cutter” (użyj przełącznika, jak wpiszesz imię). Klikamy na lupkę. Archiwum: 6.120.057.
Face Noir solucja
  • Przechodzimy do alejki oznaczonej jako 612. Przeglądamy teczkę.
  • Wracamy do komputera i wpisujemy „Patrick Olsen”. 6.088.090.
  • Wchodzimy w alejkę 608 i przeglądamy teczkę.
  • Idziemy na tył pomieszczenia i przeglądamy gazetę. Wybieramy rok: 1933, November, 5.
  • Przeglądamy gazetę.
  • Wychodzimy z budynku i taksówką jedziemy do muzeum.

Muzeum miejskie

  • Idziemy w lewo i skręcamy w alejkę. Sprawdzamy boczne drzwi i wchodzimy do środka.
  • Sprawdzamy pudła po lewej stronie, używając na nich latarki. Sprawdzamy plakietkę.
  • Patrzymy na mapę na ścianie i sprawdzamy Samarrę.
  • Przechodzimy przejściem obok mapy, by znaleźć się na górze.
  • Patrzymy na stolik po prawej stronie. Kierujemy tak czerwoną kropką, by dostać się do pokoju 13. Najpierw po schodach na górę, a potem do pokoju.
  • Po lewej stronie pokoju widzimy drzwi, przez które wchodzimy do środka.
  • Przyglądamy się ciału profesora. Składamy woskowy walec do kupy. Używamy na nim zapalniczki, aby całość się trzymała.
Face Noir solucja
  • Na stoliku znajduje się dyktafon, który sprawdzamy. Używamy na nim cylindra. I włączamy urządzenie przyciskiem po lewej stronie.
  • Jedziemy taksówką na komisariat.

Hoboken Police Station 4

  • Znów udajemy się do archiwum i w komputerze wpisujemy „Michelle Nicholas”. 6.070.121
  • Wchodzimy w alejkę 607 i czytamy całą teczkę.
  • Bierzemy taksówkę i jedziemy do apartamentów Slovanskiego.

Biuro Jacka 3

  • Zagadujemy do mężczyzny i pytamy go o Michelle oraz o wejście do 607.
  • Wchodzimy po schodach na górę i otwieramy drzwi do 607 wytrychem.
  • Wchodzimy do środka i przyglądamy się trupowi na łóżku.
  • Wychodzimy z pokoju i schodzimy na dół, by porozmawiać ze Slovanskim na wszystkie tematy.
  • Jedziemy taksówką do doków.

Melville Port 3

  • Zagadujemy do marynarza w okienku. „I'm a private detective”, a potem wypytujemy go na wszystkie tematy.
  • Z kosza na śmieci zabieramy stłuczoną butelkę grogu.
  • Jedziemy taksówką do czerwonego tulipana i pytamy Gretę o grog. Przyglądamy się półkom z alkoholem, ale nic tam nie ma.
  • Idziemy do apartamentów Slovanskiego na piętro i używamy etykiety na parze wydobywającej się z rury.
  • Wracamy do Tulipana i używamy etykietki na butelkach.
  • Dajemy sfałszowaną butelkę grogu mężczyźnie w porcie i rozmawiamy z o tym, kto dzisiaj wsiadł na statek.
  • Oglądamy uważnie miejsce pod latarnią obok worków. Zabieramy niedopałki i analizujemy je.
  • Wybieramy opcje „the smoking guy with a gun” oraz „smell of hashish”.
  • Podnosimy rozerwaną etykietę i układamy z niej obrazek.
Face Noir solucja
  • Wracamy do biura Jacka.

Biuro Jacka 4

  • Z półki ściągamy książkę telefoniczną. Wybieramy opcję „book” a potem „The Little Peninsula”.
  • Wracamy do taksówki i podajemy nowy adres taksiarzowi.
  • Wchodzimy w podwórko na wprost i używamy interkomu „warehouse”. Chcemy informacje, ale niczego się nie dowiadujemy.
  • Przyglądamy się skrzynce na listy i używamy naszej legitymacji, aby ją otworzyć. Zabieramy rachunek. Wchodzimy w tryb myślenia i wybieramy opcje „Greta's tour” oraz „The telephone bill from the Little Peninsula”.
  • Udajemy się do Tulipana i zagadujemy do Grety o Marsettiego. Zmieniamy temat i wypytujemy o Smileya, gdzie możemy go znaleźć oraz że zawsze siedzi w barze. Później wybieramy opcję „I have a favor to ask”. Wybieramy opcje „Smiley's job” oraz „Smiley's crush”.
  • Odbieramy telefon.
  • Wracamy do Tulipana. Rozmawiamy ze Smileyem o Marsettim oraz o „Little Peninsula”.
  • Bierzmy piersiówkę i dolewamy ją do napitku Smileya. Sprawdzamy jego kieszenie.
  • Jedziemy taksówką do księgarni.

Little Peninsula

  • Wchodzimy na podwórko, dzwonimy domofonem i mówimy, że chcemy zarezerwować książkę „The Art of Chess”.
  • Wchodzimy do środka. Rozmawiamy z kelnerką. Mówimy, że mamy interes do Marsettiego. Pytamy, gdzie możemy go znaleźć.
  • Przechodzimy do obszaru bliżej sceny. Rozmawiamy z Howardem na wszystkie tematy.
  • Wracamy do barmanki i pokazujemy jej wizytówkę, którą dostaliśmy od Howarda.
  • Po rozmowie wchodzimy w przejście obok. Zagadujemy do faceta w korytarzu.
  • Rozmawiamy z Marsettim na wszystkie tematy.
  • Po wyjściu z jego biura wchodzimy do loży numer VI.
  • Klikamy na czerwoną lampkę na stoliku. Aby otworzyć pokrywę wciskamy guziki: 1, 5, 3, 4, 2, 5.
  • Próbujemy wyciągnąć żarówkę palcami, ale jest zbyt gorąca. Używamy na niej chusteczki.
  • Opuszczamy to miejsce i jedziemy do biura Jacka.

Biuro Jacka 5

  • Podnosimy łóżko i udajemy się do pokoju za nim.
  • Zastępujemy białą żarówkę czerwoną.
  • Używamy rolki z filmem na biurku, by wywołać film.
  • Wracamy do Little Peninsula.

Little Peninsula 2

  • Dzwonimy domofonem i przechodzimy do środka, gdzie udajemy się do Howarda.
  • Pokazujemy mu zdjęcia. W trybie myślenia wybieramy opcje „Marsetii and the silver screen” oraz „spicy photographs”.
  • Droga jest czysta. Wchodzimy na górę i otwieramy drzwi gabinetu wytrychem.
  • Podnosimy szklaneczkę ze stolika po lewej stronie.
  • Przyglądamy się bliżej totemowi w prawym rogu.
  • Przyglądamy się dyskowi na biurku.
  • Ustawiamy symbole w następujący sposób:
Face Noir solucja
  • Sejf otwiera się w totemie.
  • Używamy szklanki na sejfie.
  • Ustawiamy kombinację 60 – 30 – 70 – 50 – 80.
  • Otwieramy drzwiczki. Zabieramy zwitek pieniędzy i notes. Włączamy tryb myślenia i wybieramy opcje „The encrypted booklet” oraz „Slovansky's old man.”
  • Chowamy się w szafie.
  • Otwieramy okno koło biurka i znajdujemy się na baldachimie.
  • Przyglądamy się schodom przeciwpożarowym oraz blokującym przejście neonie.
  • Wracamy się do gabinetu i zabieramy jedną z włóczni stojących pod ścianą.
  • Używamy jej na neonie w zbliżeniu.
  • Schodzimy schodami w dół i jedziemy taksówką do biura Jacka.

Biuro Jacka 6

  • Pokazujemy notatnik Slovanskiemu. Opowiada nam o szyfrze.
  • Przyglądamy się notatnikowi w ekwipunku.
  • Pierwsze słowo to „Little Italy”, drugie „Chinatown”, trzecie „Bronx”, czwarte „Brooklyn”, piąte „Queens”, szóste „Upper East Side”, siódme „Long Beach”, ósme „Harlem”, dziewiąte „Springfield”, dziesiąte „Jersey City”, jedenaste „Elizabeth Town”, dwunaste „Roosevelt Island”.
Face Noir solucja
  • Wchodzimy na komisariat i rozmawiamy z oficerem dyżurnym. Dostajemy numer na kartce.
  • Wracamy do biura Jacka i dzwonimy pod podany numer - 555-7589.
  • Wracamy do taksówki i jedziemy na Ellis Island. Idziemy w prawo i rozmawiamy z Malone'em.

Mource Gas Station

  • Sterujemy Seanem. Zabieramy papiery ze stołu oraz popielniczkę sprzed śpiącej dziewczynki.
  • Wychodzimy na zewnątrz i idziemy w prawo.
  • Przyglądamy się aparatowi, który nie jest podłączony.
  • Zabieramy kilka ziaren kukurydzy z pola.
  • Przyglądamy się lampie naftowej wiszącej niedaleko samochodu. Odkręcamy korek – nie ma oleju.
  • Idziemy w lewo i podnosimy wiadro, które używamy na lampie.
  • Wracamy do środka baru i przyglądamy się panelowi za ladą.
  • Rozmawiam z mężczyzną na wszystkie tematy.
  • Wychodzimy z baru, przyglądamy się lampie i zapalamy ją zapalniczką. Kładziemy popielniczkę na płomień i wysypujemy na nią kukurydzę.
  • Wracamy do baru. Patrzymy na panel. Ustawiamy na płask obie dźwignie z napisem „Bunion Derby”.
  • Wychodzimy na zewnątrz i robimy zdjęcie aparatem.
  • Wracamy do dziewczynki i zagadujemy do niej.

Chinatown

  • „Check in the nursery”
  • „I don't know what you're talking about”
  • „Would you really shatter my dream...”
  • „I don't have a girl anymore”
  • Patrzymy na maszynę za Jackiem, a szczególnie na panel tuż za jego plecami. Przekręcamy czarne pokrętło, by włączyć maszynę, a potem wciskamy czerwone w kolejności: górny lewy, dolny lewy, górny prawy, dolny prawy.
  • Klikamy na obracające się koło, dzięki czemu jesteśmy wolni.
  • Idziemy prosto i zabieramy nasze rzeczy z pudła. Przyglądamy się chusteczce leżącej obok.
  • Wylewamy na nią whisky i używamy kawałków taśmy. Zakładamy prowizoryczny opatrunek.
  • Rozmawiamy z Chonem na wszystkie tematy.
  • Patrzymy na symbol na ścianie po prawej stronie. Musimy utworzyć chiński znak, jak na obrazku.
Face Noir solucja
  • Przechodzimy tajnym przejściem.
  • Podnosimy z ziemi linę.
  • Używamy latarki na przejściu w lewo i idziemy tam.
  • Jesteśmy w labiryncie. Idziemy w prawo, w lewo, w prawo. Przekręcamy zawór.
  • Podążamy za rurą i gdy zobaczymy, drugą rurę, podążamy za nią. Przekręcamy zawór. Cofamy się do miejsca, gdzie dwie rury biegną razem i idziemy aż nie zobaczymy trzeciej rury. Idziemy jej śladem i przekręcamy zawór. Idziemy do miejsca, gdzie zbiegają się trzy rury i idziemy ich śladem.
  • Używamy liny na zwodzonym moście. Klikamy na most. Wychodzimy z kanałów.
  • Rozmawiamy z Chonem na wszystkie tematy.
  • W trybie myślenia zaznaczamy opcje „the airport” oraz „a cruise of East River”. Prosimy o mapę. Wyszukujemy McArthur Glen Cove.

McArthur Airport 1

  • Podnosimy łom leżący pod oknem.
  • Używamy latarki na papierach w środku pokoiku.
  • Klikamy na rury biegnące na budynku. Wiążemy go liną.
  • Wchodzimy na teren lotniska.
  • Klikamy na okno i podsłuchujemy rozmowę.
  • Wołamy Gretę przez okno.
  • Używamy łomu na drzwiach.

Muzeum miejskie

  • Idziemy do bocznego wejścia i odstrzeliwujemy zamek.
  • Wchodzimy do środka.
  • Przechodzimy przez drzwi za dinozaurem.
  • Wchodzimy do biura profesora.
  • Schodzimy na dół i gdy Oscar odwraca się plecami, biegniemy do wyjścia, chowając się po drodze za skrzyniami.
  • Wracamy do samochodu.

McArthur Airport 2

  • Przyglądamy się zbiornikowi propanu i używamy go na drzwiach.
  • Strzelamy do butli.
  • Po scence przechodzimy w dół i zagadujemy do Seana, rozmawiając na wszystkie tematy.
  • Cofamy się i klikamy na zegar i cofamy się w czasie.
  • Oglądamy scenkę.

Gratulacje ukończyłeś/aś grę! Reszta w drugiej części.

Autorka: Toddziak

   

Komentarze


2787 #1 SirXan
dnia 19.07.2013 18:55
To miło, że piszesz poradniku. Ale to trochę dziwne. Bo jeśli ocenisz Face Noir niżej niż 5-10, to czemu tracisz czasu na pisanie poradniku do tak kiepski grze? A nie inne i świetne gry przygodówki? Wink2 Piszę raczej z ciekawostki i troski. Wink2
1431 #2 Toddziak
dnia 19.07.2013 22:13
Ach, gdyby świat był taki piękny, że crapy można było sobie olać... -illtellonyou-plz-
   

Dodaj komentarz


Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
   

Oceny


Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?